Ajankohta

11.10.2017 09:00 – 11.10.2017 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Hki

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä

Aika: ke 11.10. klo 9.00-10.30
Paikka: ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Hki
Asiantuntijaorganisaatio: Koodiviidakko

Perinteisen jaottelun mukaan mediakenttä jakautuu omaan, ostettuun ja ansaittuun mediaan. Näistä sisällöt ansaitussa mediassa eivät ole täysin toimijan omassa hallinnassa. Ansaittu mediahan tarkoittaa kolmansien osapuolten toimijalle antamaa huomiota, niin journalistisessa mediassa, sosiaalisessa mediassa kuin keskustelupalstoilla. 

Tule kuulemaan ja keskustelemaan miten ansaittuun mediaan voidaan parhaiten pyrkiä vaikuttamaan, miten näkyvyyttä voidaan mitata sekä analysoida ja miten tätä kautta saadulla tiedolla voidaan ohjata ja kehittää omia viestintätoimenpiteitä.

9.00-9.30 “Vinkit vaikuttamiseen ansaittuun mediaan - Toimittajakysely 2017 eväät viestintään”, Simo Ikonen, Myyntipäällikkö Koodiviidakko

9.30-10.00 “Miten näkyvyyttä ansaitussa mediassa voi mitata?”, Jaakko Turkki, Asiakkuuspäällikkö, Koodiviidakko

10.00-10.30 “ Medianäkyvyyden analysointi ja hyödyntäminen - Case Keskuskauppakamari”,  Sanna Kranjc, Viestintäpäällikkö, Keskuskauppakamari

 

Ilmoittautuminen

Tilaisuus on avoin ja maksuton jäsenille. Tilaisuutta voi myös seurata etänä, pyydä linkki procom@procom.fi

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.