Aamu kattojen yllä: Ansaitun median rooli viestinnässä - Vaikuttaminen, mittaaminen ja analysointi
Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan miten ansaittuun mediaan voidaan parhaiten pyrkiä vaikuttaa, miten näkyvyyttä siellä voidaan mitata sekä analysoida ja miten tätä kautta saadulla tiedolla voidaan ohjata ja kehittää omia viestintätoimenpiteitä.
Ajankohta
11.10.2017 09:00 – 11.10.2017 10:30Paikka
ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 HkiJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Melkein täynnäAika: ke 11.10. klo 9.00-10.30
Paikka: ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Hki
Asiantuntijaorganisaatio: Koodiviidakko
Perinteisen jaottelun mukaan mediakenttä jakautuu omaan, ostettuun ja ansaittuun mediaan. Näistä sisällöt ansaitussa mediassa eivät ole täysin toimijan omassa hallinnassa. Ansaittu mediahan tarkoittaa kolmansien osapuolten toimijalle antamaa huomiota, niin journalistisessa mediassa, sosiaalisessa mediassa kuin keskustelupalstoilla.
Tule kuulemaan ja keskustelemaan miten ansaittuun mediaan voidaan parhaiten pyrkiä vaikuttamaan, miten näkyvyyttä voidaan mitata sekä analysoida ja miten tätä kautta saadulla tiedolla voidaan ohjata ja kehittää omia viestintätoimenpiteitä.
9.00-9.30 “Vinkit vaikuttamiseen ansaittuun mediaan - Toimittajakysely 2017 eväät viestintään”, Simo Ikonen, Myyntipäällikkö Koodiviidakko
9.30-10.00 “Miten näkyvyyttä ansaitussa mediassa voi mitata?”, Jaakko Turkki, Asiakkuuspäällikkö, Koodiviidakko
10.00-10.30 “ Medianäkyvyyden analysointi ja hyödyntäminen - Case Keskuskauppakamari”, Sanna Kranjc, Viestintäpäällikkö, Keskuskauppakamari
Ilmoittautuminen
Tilaisuus on avoin ja maksuton jäsenille. Tilaisuutta voi myös seurata etänä, pyydä linkki procom@procom.fi
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.