Ajankohta

14.9.2016 09:00 – 14.9.2016 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 7. krs. 00100 Helsink9i

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä

Tilaisuuden tavoitteena on lisätä ymmärrystä uusista tavoista joilla asiakaskokemuksesta voidaan rakentaa merkittävää kilpailuetua. Esittelemme konkreettisia tapoja, joiden avulla asiakkaan käyttäjäkokemusta suunnitellaan ja toteutetaan. Lisäksi kerromme esimerkkejä miten eri toimialat ovat hyödyntäneet digitaalisia kanavia ja kasvattaneet niiden avulla asiakasarvoa. Käsiteltäviä teemoja ovat mm. digitaaliset palvelut, käyttäjäkokemus, asiakkaskeskeinen suunnittelu, tarinan kerronta ja mitattavuus.

Puhuja:
Tatu Könönen, markkinointijohtaja, osakas / Mediataivas Oy

Tatu toimii Mediataivaan markkinointijohtajana vastuualueenaan markkinoinnin, myynnin ja viestinnän johtaminen. Tatu on kokenut digitaalisen markkinoinin ja asiakaskokemuksen osaaja sekä kyvykkyyksien rakentaja. 

Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.