Aamu kattojen yllä: EVVK:n aika on ohi – tätä on kiinnostavuusmuotoilu
Ole kiinnostava. Älä kysy, miten yleisösi voi palvella sinua – kysy, miten sinä voit palvella yleisöäsi. Viestintätoimisto Kaiku Helsinki kertoo, kuinka kiinnostavuusmuotoilu auttaa saamaan viestit läpi oikeille kohderyhmille.
Ajankohta
7.9.2016 08:45 – 7.9.2016 10:30Paikka
ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 7. krs., 00100 HelsinkiIlmoittautumistilanne
Melkein täynnäYouTubeen ladataan joka minuutti 72 tunnin edestä uutta videomateriaalia. Facebookissa julkaistaan minuutissa 2,4 miljoonaa päivitystä, Twitterissä tweetataan 277 000 kertaa ja Instagramiin päivitetään 216 000 kuvaa. Joka minuutti. Joka päivä. Ensi vuonna vielä enemmän kuin tänä vuonna. Suomalaisen sanomalehden uutisdeskiin tupsahtaa joka päivä tuhansia lehdistötiedotteita. Bisneskäyttäjän inbox pullistuu 120 sähköpostiviestillä päivittäin. Miten erottua alati kasvavasta sisältöjen vyörystä?
Ole kiinnostava. Älä kysy, miten yleisösi voi palvella sinua – kysy, miten sinä voit palvella yleisöäsi. Viestintätoimisto Kaiku Helsinki kertoo, kuinka kiinnostavuusmuotoilu auttaa saamaan viestit läpi oikeille kohderyhmille.
Aamiaisseminaarin aiheina ovat
- Kiinnostavuusmuotoilu – mitä ja miksi?
- Kiinnostavuuden psykologiaa: mikä motivoi viestin vastaanottajaa?
- Valmentava sisällöntuotanto – asiantuntijoista kiinnostavuuslähettiläitä
Puhujat
- Kiinnostavuuskonsultti Petteri Puustinen, Kaiku Helsinki Oy
- Partneri ja valmentaja Salla Syrman, Kaiku Helsinki Oy
Tilaisuus on maksuton ProComin jäsenille. Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.