Aamu kattojen yllä: Miten brändi ja sisältömarkkinointi lisäävät yrityksen arvoa?
Aamu kattojen yllä -tilaisuudessa keskustellaan brändiarvosta ja sisällöntuotannon merkityksestä muuttuvan markkinointikentän keskellä.
Ajankohta
25.10.2017 09:00 – 25.10.2017 10:30Paikka
ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 HkiJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläAika: ke 25.10. klo 9.00-10.30
Paikka: ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Hki
Asiantuntijaorganisaatio: Grano
Suomessa aletaan vasta heräillä brändiarvon merkitykseen ja ymmärtää miten brändi kasvattaa yrityksen arvoa ja lisää kasvua. Miten brändin tuomaa kasvua voidaan mitata? Miten kulusta tulee investointi?
Granon kaupallinen johtaja Jukka-Pekka Vuori antaa argumentit, joilla markkinointi ja brändityö nähdään osana johdon agendaa eikä markkinoinnin kuluna.
Mikä rooli sisällöillä on osana brändityötä? Kenellä ja missä on vastuu sisällöntuotannosta ja mikä onkaan sisältöjen rooli muuttuvassa markkinoinnin kentässä.
Granon markkinointijohtaja Tiina Karppinen avaa sisältömarkkinoinnin roolin ja merkityksen osana modernia markkinointia ja brändityötä.
Ilmoittautuminen
Tilaisuus on avoin ja maksuton jäsenille. Tilaisuutta voi myös seurata etänä, pyydä linkki procom@procom.fi
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.