Ajankohta

19.4.2017 08:45 – 19.4.2017 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Helsinki

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä

Ostopäätös tehdään vahvasti tunteella ja perustellaan faktoilla. Millaisia tunteita yrityksesi herättää? Miten yrityksesi tarjoamat sisällöt vaikuttavat: tyydyttävätkö ne etsijän tarpeen, herättävätkö ne innostusta - vai ehkä tuottavat ison pettymyksen? Entä kun potentiaalinen asiakas on vakuuttunut ja tekee ostopäätöksen: löytyykö teiltä informatiivista sisältöä, joka perustelee ostoksen? Tai antaa apua käyttötilanteisiin? Näitä asioita pohditaan asiakaslähtöisessä sisältöstrategiassa.


Aamun aikana Tulos Helsingin asiantuntijat Suvi Johansson ja Mikko Yli-Erkkilä käyvät läpi, miten yhdistää persoonat, asiakaspolkuajattelu ja sisällöt. Näiden työkalujen avulla sisältöstrategiasta tehdään asiakaslähtöinen sen sijaan että se olisi yrityslähtöinen. Käymme myös läpi, mihin kysymyksiin hyvä sisältöstrategia vastaa ja miten sisältömarkkinoinnin onnistumista mitataan.


Opit aamussa asiakaslähtöisen sisältöstrategian stepit: miten luodaan persoonat, mallinnetaan asiakaspolut ja viedään sisältöajattelu näiden myötä uudelle tasolle.

 

Suvi Johansson on Tuloksen osakas ja asiakaskokemusliiketoiminnan vetäjä. Hänellä on kattava kokemus myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä digimaailmassa. Suvia liikuttaa hyvä asiakaskokemus ja palvelu sekä vuorovaikutuksen luominen erityisesti digitaalisissa kanavissa. 


Mikko Yli-Erkkilä työskentelee Tulos Helsingissä sisältöstrategian ja hakukoneoptimoinnin projektien parissa. Hänellä on pitkä kokemus niin viestinnän, markkinoinnin kuin myynnin parista. Mikon intohimo on sisällöt, jotka tavoittavat oikean ihmisen oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Sisällöt, jotka tuovat tulosta! 
 

Ilmoittautuminen

Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä. Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille.

Etäosallistuminen

Tilaisuus streamataan jäsenistölle. Mikäli haluat seurata tilaisuutta etänä, pyydä linkki procom@procom.fi. Jos seuraat tilaisuutta streamin kautta, sinun ei tarvitse ilmoittautua tilaisuuteen.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.