Ajankohta

17.5.2017 09:00 – 17.5.2017 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 Hki

Tapahtumaluokka

Jäsentapahtuma

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä

Viestinnän työkalupaletti on kasvanut. Lehdistöviestinnän, tapahtumien, sisäisen viestinnän ja sidosryhmäviestinnän lisäksi keinoina käytetään omia sisältöjä, sosiaalista mediaa, työntekijälähettiläitä, asiantuntijoita ja sisäisiä yhteistyön sovelluksia. Myös vaatimus osallistumisesta on kasvanut.

Onnistuneet organisaatiot kykenevät johtamaan ja mittaamaan viestinnän toimenpiteitä. Menestyvillä organisaatioilla on myös toimiva malli keskusteluihin osallistumiselle - oman näkemyksen ja asiantuntemuksen tarjoamiselle.

Organisaatio voi rakentaa itsestään vetovoimaisen olemalla relevantti yleisölleen. Omien sisältöjen on oltava lukijoilleen merkityksellisiä. Ideoita osallistumisen sisältöihin saadaan seuraamalla dataa: omaa asiakasdataa, julkisia trendiaineistoja, lehdistön ja sosiaalisen median keskusteluja, kilpailukenttää ja tutkimuksia.

Aamun aikana Vapan asiantuntijat tuovat pöytään ajatuksiaan siitä kuinka monikanavaista viestintää mitataan, kuinka dataa hyödynnetään osallistuvan viestinnän apuvälineenä ja kuinka tämä kaikki sidotaan liiketoimintaan.

  • Timo Nurmi on viestintätoimisto Vapa Impactin toimitusjohtaja ja osakas. Hän on perehtynyt erityisesti verkon tuomiin mahdollisuuksiin.
  • Rami Saarela on strategiajohtaja ja Vapa Impactin perustajaosakas, jolla on monialainen, yli 20 vuoden kokemus viestinnän ja markkinoinnin kentiltä.
  • Noora Wuolanne on kehitysjohtaja ja viestinnän seniorikonsultti joka on vetänyt laajoja viestinnän toteutuksia useiden pörssiyritysten kanssa.

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen mahtuu 50 ensimmäistä. Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille.

Etäosallistuminen

Tilaisuus streamataan jäsenistölle. Mikäli haluat seurata tilaisuutta etänä, pyydä linkki procom@procom.fi. Jos seuraat tilaisuutta streamin kautta, sinun ei tarvitse ilmoittautua tilaisuuteen.

 

Kirjaudu sisään »