Ajankohta

26.3.2018 09:00 – 26.3.2018 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä

 

Analytiikka ja tekoäly muokkaavat parhaillaan sekä viestinnän että markkinoinnin toimialaa. Dataa ja siihen perustuvaa ymmärrystä on nyt tarjolla enemmän kuin koskaan. Miten data valjastetaan tukemaan viestinnän suunnittelua?

Aihe on edelleen tuore ja analytiikan ymmärtämisen taso vaihtelee organisaatioissa suuresti. Tule kuulemaan mitä hyötyä analytiikasta on meille viestijöille. Tilaisuudessa avataan konkreettisia tapoja valjastaa web-analytiikka viestinnän tueksi ja työkaluksi siten, että se ohjaa suunnittelua ja toteutusta tuloksekkaasti. Oikein käytettynä analytiikka tuo vaikuttavuutta niin verkkoviestinnän johtamiseen kuin myös suunnitteluun ja sisältöihin.

Asiantuntijoina Mira Mäkiranta, Senior Web Analyst, Quru (part of SEK) ja Tiina Hosiokoski, Head of Communication, SEK.

Tervetuloa keskustelemaan ja kuuntelemaan mielenkiintoisia caseja analytiikan ihmeellisestä maailmasta!

Aika: 26.3.2018 klo 9–10.30 (aamupalaa tarjolla 8.45. alkaen)
Paikka: ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A, 2. krs.

llmoittautuminen & etäosallistumismahdollisuus:

Ilmoittaudu paikan päälle oheisella lomakkeella to 22.3. mennessä.

Mikäli haluat osallistua tapahtumaan etänä, ilmoittaudu mukaan stream-lähetykseen procom@procom.fi, niin lähetämme sinulle linkin ennen tapahtumaa. 

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille ProComin jäsenille.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.