Ajankohta

29.1.2020 09:00 – 29.1.2020 10:30

Paikka

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 22, 00130 Helsinki / Huom. sisäänkäynti os. Unioninkatu 22

Ilmoittautumistilanne

Täynnä

Jotta organisaatio menestyy, sen ytimen pitää olla merkityksellinen – ja tietenkin totta. Brändi kuvastaa tätä ydintä. Yritysbrändi ei ole ilme tai tuote, vaan se kumpuaa organisaatiosta ja sen tekemisestä. Silti se vaatii myös työstöä: brändin ydin pitää luoda ja sanoittaa, ja se pitää viedä kulttuuriin, viesteihin, designiin ja jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Tervetuloa mukaan Aamu ytimessä -tapahtumaan, jonka teemana on yritysbrändi!

SEKin isännöimässä brändiaamussa keskustellaan muun muassa:

  • Mikä on brändi ja miksi brändiin kannattaa ylipäätään investoida?
  • Miten yritysbrändiä rakennetaan systemaattisesti ja mitkä valinnat ovat olennaisia?
  • Miten laadukas design tukee brändin rakentumista?
  • Mukana ajankohtaisia case-esimerkkejä

 

Puhujat

Janne Saarinen on kokenut viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, joka työskentelee asiakkuusjohtajana, strategina ja valmentajana SEKissä. Tällä hetkellä Janne on erityisen kiinnostunut arvolähtöisten ja merkityspohjaisten brändien rakentamisesta. Janne energisoituu kohtaamisista ja uskoo osallistavan brändityön voimaan.

Mikko Martikainen on pitkän linjan brändi- ja markkinointiammattilainen, joka työskentelee luovana johtajana SEKissä. Mikko on erityisen kiinnostunut brändien pitkäjänteisestä kehittämisestä, joka näkyy kaikissa kohtaamispisteissä. Mikko on inspiroiva johtaja ja erittäin pidetty puhuja, joka saa ihmiset innostumaan asiasta kuin asiasta.

 

Tilaisuutta on mahdollista seurata myös streamin kautta. Linkki streameihin jäsenviestissä. Streamin katsojaksi ei ole tarpeen ilmoittautua etukäteen.

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille ProComin jäsenille. Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.