Ajankohta

18.5.2021 09:00 – 18.5.2021 10:30

Paikka

Stream

Järjestäjä

ProCom

 

Tiedätkö, miten erilaisia mediailmiöitä ja trendejä voi hyödyntää esimerkiksi sisällöntuotannon, asiantuntijaviestinnän tai kriisiviestinnän tukena? Tule mukaan inspiroitumaan ulkoisen datan hyödyntämisen erinäisistä mahdollisuuksista kiinnostavien case esimerkkien kautta!

Meltwaterin isännöimässä aamussa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Katsaus vuoden 2021 ajankohtaisiin ilmiöihin mediassa ja somessa
  • Miten hyödyntää median trendejä sisällöntuotannossa
  • Ajatusjohtajuuden vahvistaminen ulkoisen datan avulla
  • Kuinka ennakoida nousevia mediakriisejä sekä sitä, millaisiin toimenpiteisiin tulee varautua

Tilaisuuden puhujina toimivat Noora Rahunen ja Juri Volama Meltwaterilta.

 

Puhujat

Noora Rahunen, Senior Sales Manager, Meltwater
Noora työskentelee Meltwaterilla tiiminvetäjänä uusasiakashankinnan yksikössä. Päivittäiseen työnkuvaan kuuluu ihmisten johtamisen lisäksi asiakasrajapinnassa konsultatiivinen rooli erilaisten viestinnän, markkinoinnin ja sosiaalisen median palveluiden osalta. Etenkin tuloksellinen PR-työ ja sosiaalisen median uudet innovaatiot ovat asioita, joista Noora innostuu keskustelemaan päivittäin asiakkaiden kanssa.

Juri Volama, Director of Sales & Strategy, Meltwater Nordic
Juri on työskennellyt Meltwaterilla 9 vuoden ajan niin asiakkuuksien kuin myynninkin parissa. Hän on erikoistunut viestinnän mittaamiseen sekä teknisempien ratkaisujen toteuttamiseen ja nykyään työskentelee pohjoismaisten suurimpien yritysten parissa.

 

 

Kirjaudu sisään »

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.