Ajankohta

3.5.2018 09:00 – 3.5.2018 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A, 2. krs.

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Täynnä

 

Viestintä verkossa ja sosiaalisessa mediassa on sirpaloitunut. Tarkkaan tuotettu, markkinointi- ja viestintäosastojen tekemä sisältötyö on saanut rinnalleen organisaatioiden asiantuntijat, jotka vaikuttavat verkossa itselleen tärkeissä teemoissa. Miten yrityksen ja sen asiantuntijoiden tarinat saadaan nivottua? Miten rakennetaan toimiva sisältöstrategia, joka huomioi kummatkin, entä mitä muuta strategiatyöhön sisältyy? Miten kokonaisuus saadaan tukemaan organisaation strategiaa?

Muun muassa näistä teemoista keskustelevat Tamron markkinoinnin ja viestinnän päällikkö Hanne Bergholm ja Somecon toimitusjohtaja, sisältöstrategi Maarit Niemelä. Case Tamron avulla pääsemme sukeltamaan yritykseen, joka ei anna 123 ikävuoden tai totuttujen toimintatapojen rajoittaa draivia, jolla avointa viestintäkulttuuria on lähdetty kehittämään. Hanne ja Maarit ovat keränneet myös parhaat opit onnistuneeseen projektiin, ja vastaavat mielellään osallistujien kysymyksiin näistä teemoista.

 

Aika: 3.5.2018 klo 9–10.30 (aamupalaa tarjolla 8.45. alkaen)
Paikka: ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A, 2. krs.

llmoittautuminen & etäosallistumismahdollisuus:

Ilmoittaudu paikan päälle ProComin toimistolle oheisella lomakkeella.

Mikäli haluat osallistua tapahtumaan etänä, saat linkin stream-lähetykseen sähköpostitse toimitettavasta jäsenviestistä. Voit myös pyytää linkin toimistolta, procom@procom.fi.  

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille ProComin jäsenille.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.