Ajankohta

16.1.2018 09:00 – 16.1.2018 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23, 2. kerros.

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Täynnä

Ajatusjohtajuuden rakentamisessa sisäinen viestintä on tärkeämpää kuin ulkoinen viestintä, sillä onnistunut sisäinen viestintä säteilee väistämättä myös ulospäin – ja päinvastoin. Toimiva vuorovaikutus on välttämätöntä yrityksille, jotka haluavat menestyä. Siksi digiajan johtaja hallitsee suvereenisti eri viestintäkanavat ja kohtaa työntekijät niin kasvotusten kuin verkossa.

Tilaisuudessa kuullaan kolme kiinnostavaa case-esimerkkiä:

  • Erkki Salminen - johtaja, kulttuuri ja osaamiset, Gofore: Työntekijälähtöinen sisäinen viestintä
  • Petteri Parkkisenniemi - Head of Social Media, OP: Somen hyödyntäminen työyhteisöviestinnässä
  • Tina Lassi - viestintäasiantuntija, Alko: Yammerin rooli muutosviestinnässä

Ahjo on tilaisuudessa mukana asiantuntijaorganisaationa Noora Niemelän ja Johanna Lindberg-Naulapään voimin.

Tilaisuus järjestetään ProComin uusissa tiloissa osoitteessa Kasarmikatu 23, 2. kerros.

Tilaisuutta voi myös seurata etänä. Ilmoittaudu streamiin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen procom@procom.fi

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.