Ajankohta

12.12.2017

Paikka

Päivän sisältö

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Tapahtumaluokka

Koulutus, AsiakkuusPRO

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Tässä koulutuksessa saat käytännön eväitä viestinnän ja markkinoinnin tavoitteiden asettamiseen ja niiden mittaamiseen.

Viestinnällä ja markkinoinnilla on käytössään enemmän kanavia ja työkaluja kuin koskaan. Sisäisen viestinnän, asiakasviestinnän tai ulkoisen viestinnän välineinä käytetään laajaa kirjoa työkaluja tapahtumista tapaamisiin ja omasta sisällöstä portinvartijoiden kanssa työskentelyyn.

Mahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Samalla runsaudenpula on iskenyt viestintään ja markkinointiin.

  • Tuntuuko välillä siltä, ettet tiedä, mihin organisaatiosi moninaisen viestinnän ja markkinoinnin tekemisen tulisi keskittyä?
  • Tuottavatko viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteet organisaatiollesi aidosti arvoa ja tulosta viivan alle?
  • Pystytkö osoittamaan, miten työsi on vienyt organisaation strategisia tavoitteita eteenpäin?

Mitattavaa dataa on paljon, mutta mittareista on osattava valita tarpeeseen sopivimmat. Menestyvät organisaatiot kykenevät johtamaan kokonaisuutta tekemällä strategisia valintoja, asettamalla tavoitteita ja valitsemalla kullekin toimenpiteelle mittariston, joka antaa työlle suunnan.

 

Koulutuksen jälkeen:

  • osaat tehdä valintoja, jotta pystyt mittaamaan, kuinka viestintä ja markkinointi saadaan palvelemaan organisaation strategisia tavoitteita,
  • osaat valita juuri oikeat viestinnän ja markkinoinnin käytännön toimenpiteet tavoitteiden toteuttamiseksi sekä
  • poimit esimerkit juuri sinun organisaatiollesi sopivista työkaluista: tutkimukset ja kyselyt, verkkoanalytiikka, median ja sosiaalisen median seuranta, sisäisten työkalujen käytön seuranta, toimenpiteiden tavoittavuus, inbound, konversiot ja muut relevantit tavat mitata toimenpiteitä.

 

Kouluttaja

 

Timo Nurmi on Vapa Impact Oy:n toimitusjohtaja ja perustajaosakas jolla on pitkä kokemus erityisesti strategisen viestinnän suunnittelusta, digitaalisten työkalujen soveltamisesta sekä johdon konsultoinnista. Nurmi on toiminut kouluttajana sekä yrityksissä että eri korkeakouluissa. Nurmi on ollut perustamassa kolmea yritystä.

 

Hinnat ja ilmoittautuminen

 

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat AsiakkuusPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 1.12.2017. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko AsiakkuusPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: laura.kaustinen@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien pitämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä koulutuspäivänä tai osana AsiakkuusPRO-ohjelmaa.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot