Ajankohta

6.11.2018 09:00 – 6.11.2018 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23 A

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Täynnä

 

Tässä koulutuksessa saat käytännön eväitä viestinnän ja markkinoinnin tavoitteiden asettamiseen ja niiden mittaamiseen.

Viestinnällä ja markkinoinnilla on käytössään enemmän kanavia ja työkaluja kuin koskaan. Sisäisen viestinnän, asiakasviestinnän tai ulkoisen viestinnän välineinä käytetään laajaa kirjoa työkaluja tapahtumista tapaamisiin ja omasta sisällöstä portinvartijoiden kanssa työskentelyyn.

Mahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Samalla runsaudenpula on iskenyt viestintään ja markkinointiin.

  • Tuntuuko välillä siltä, ettet tiedä, mihin organisaatiosi moninaisen viestinnän ja markkinoinnin tekemisen tulisi keskittyä?
  • Tuottavatko viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteet organisaatiollesi aidosti arvoa ja tulosta viivan alle?
  • Pystytkö osoittamaan, miten työsi on vienyt organisaation strategisia tavoitteita eteenpäin?

Mitattavaa dataa on paljon, mutta mittareista on osattava valita tarpeeseen sopivimmat. Menestyvät organisaatiot kykenevät johtamaan kokonaisuutta tekemällä strategisia valintoja, asettamalla tavoitteita ja valitsemalla kullekin toimenpiteelle mittariston, joka antaa työlle suunnan.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä kokonaisuutena tai osana MarComPRO-koulutusohjelmaa.

 

Koulutuksessa: 

  • käydään läpi malli, jonka avulla viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteille voidaan asettaa tavoitteet ja valita niille oikeat mittarit
  • tehdään yhdessä käytännön harjoituksia oman organisaation tarpeisiin
  • tutustutaan case-esimerkkien kautta aiheeseen

 

Koulutuksen jälkeen:

  • osaat tehdä valintoja, jotta pystyt mittaamaan, kuinka viestintä ja markkinointi saadaan palvelemaan organisaation strategisia tavoitteita,
  • osaat valita juuri oikeat viestinnän ja markkinoinnin käytännön toimenpiteet tavoitteiden toteuttamiseksi sekä
  • poimit esimerkit juuri sinun organisaatiollesi sopivista työkaluista: tutkimukset ja kyselyt, verkkoanalytiikka, median ja sosiaalisen median seuranta, sisäisten työkalujen käytön seuranta, toimenpiteiden tavoittavuus, inbound, konversiot ja muut relevantit tavat mitata toimenpiteitä.

 

Palautetta edellisistä koulutuksista:

  • Oikein hyvä ja osaava. Miellyttävä.
  • Teoria kytkeytyi hienosti käytäntöön, kiitos!
  • Hyvä sisältö ja antoi ajattelemisen aihetta.
  • Mahtavan rento ote koulutuksessa. Fiilis tarttui!

 

Kouluttaja

Timo Nurmi, Partner & Director, AI & Data Driven Change at Vapa Media Oy / Board Member at Vapa Impact O auttaa yrityksiä valmistautumaan niihin muutoksiin, joita teknologia tuo liiketoimintaan, viestintään ja markkinointiin. Teoreettisen fysiikan koulutuksen saanut Nurmi on työskennellyt konsulttina 14 vuoden ajan ja hän on sparrannut muun muassa Googlea kahdentoista vuoden ajan. Nurmi on perustanut ja johtanut viestintätoimistoa. Nurmi on aktiivinen kouluttaja, puhuja, kirjoittaja ja strateginen sparraaja.

 

Hinnat ja ilmoittautuminen

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 23.10.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.