Ajankohta

9.4.2019 09:00 – 9.4.2019 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, os. Kasarmikatu 23 A 5, 00130 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miksi asiakaskokemus on tärkeää? Millä tavoin asiakaskokemusajattelun saa vietyä aidosti toiminnan ytimeen? Tässä koulutuspäivässä syvennetään tietoa asiakaskokemuksesta ja siitä, miten asiakasymmärrystä rakennetaan. Koulutuspäivän tavoitteena on lisätä ymmärrystä asiakaskokemuksen suunnittelusta ja kehittämisestä ja saada konkreettisia työkaluja ja toimintatapoja viestinnän ja toiminnan  muuttamiseksi asiakaskokemukseen perustuvaksi.

 

Sisältö:

- asiakaskokemus - miksi se on tärkeää?

- liiketoiminnan kehittämistä vai eteeristä höttöä?

- asiakaskokemuksen tahtotilasta toiminnan muutokseksi

- henkilöstön rooli asiakaskokemuksen rakentamisessa

- asiakaskokemuksen avainmittarit ja mittaaminen

- asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman rakentaminen.

 

Kari Korkiakoski on Suomen arvostetuimpia asiakaskokemuksen asiantuntijoita, joka on ollut mukana kirjoittamassa pari alan keskeistä kirjaa (Asiakkaan aikakausi ilmestyi 2014 ja Ylivoimainen asiakaskokemus 2016). Koulutuksessa Kari käyttää paljon konkreettisia ja innostavia esimerkkejä. Koulutuksistaan Kari on saanut erinomaista palautetta!

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 2.4.2019. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

 

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.