Ajankohta

29.11.2018 09:00 – 29.11.2018 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23 A, 2. krs

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Toiveuusinta! Miksi asiakkuuskokemus on nykyisin yhä tärkeämmässä roolissa? Mistä ja miten se syntyy? Kuinka onnistut ainutlaatuisen asiakkuuskokemuksen luomisessa? Koulutuspäivä lisää osallistujien ymmärrystä asiakkuuskokemuksesta ja tarjoaa työkaluja sen kehittämiseksi. Teemoihin pureudutaan esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla. Osassa harjoituksista pääset rakentamaan asiakkuuskokemusta Legojen avulla!

Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras brändilähettiläs. Asiakkuuskokemus ei muodostu yksittäisestä kohtaamisesta tai kohtaamisista. Se on matka, parhaimmillaan päättymätön sellainen, jota tulee tarkastella kokonaisuutena. Kokemus perustuu kaikkiin niihin kohtaamisiin, mielikuviin, tietoon ja tunteisiin, joita asiakkaalla on tuotteen tai palvelun tarjoajasta. Kuuletko ja kuunteletko sinä, mitä mieltä asiakkaasi ovat sinusta? Hyödynnätkö tätä tietoa systemaattisesti? Kuinka onnistut ainutlaatuisen asiakkuuskokemuksen luomisessa? Mistä ja miten positiivisen muistijäljen jättävä asiakaskokemus syntyy?

Asiakkuuskokemuksen kehittäminen ja johtaminen on päivän koulutus, joka lisää osallistujien ymmärrystä asiakkuuskokemuksesta ja tarjoaa työkaluja sen kehittämiseksi. Teemoihin pureudutaan esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla. Tulemme myös esittelemään suositun LEGO® Serious Play® -menetelmän asiakkuuskokemusten kehittämiseen.
 Menetelmä auttaa osallistamaan ryhmän ongelmanratkaisuun ja soveltuu etenkin haastavien aiheiden, kuten strategian, suunnitteluun ja toimeenpanoon.

 

PÄIVÄN TAVOITE

Koulutuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille yleiskatsaus asiakkuuskokemuksen elementteihin sekä konkreettisia työkaluja asiakkuuskokemuksen kehittämiseen ja johtamiseen.

 

KENELLE?

Koulutus on suunnattu viestinnän ammattilaisille ja monialaisissa asiantuntijatehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat syventää osaamistaan asiakaslähtöisen kulttuurin ja asiakkuuskokemuksen kehittämisessä. Vaikka olisit valmentautunut aihepiiriin jo aiemminkin, nyt sinulla on tilaisuus oppia uusi ja luova tapa asiakkuuskokemuksen kehittämiseen: rakenna asiakasajatteluasi Legojen avulla ja oivallat parhaat keinot asiakasymmärryksen hyödyntämiseen – palikka kerrallaan.

 

PÄIVÄN SISÄLTÖ

Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Miksi asiakkuuskokemus on nykyisin yhä tärkeämmässä roolissa?
  • Mikä asiakkuuskokemus?
  • Mitä on asiakkuuskokemus monikanavaisessa ympäristössä?
  • Asiakkuuskokemuksen muodostuminen: Mistä ja miten asiakaskokemus syntyy?
  • Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
  • Asiakasymmärrys, -kuuntelu ja -viestintä: Kuinka kehittää ja johtaa asiakkuuskokemusta?
  • Millä keinoin viestinnän ammattilaiset voivat vaikuttaa asiakkuuskokemukseen?
  • Miten asiakkuuskokemuksella luodaan kilpailuetua?
  • Teoriaa, case-esimerkkejä ja harjoituksia

 

KOULUTUKSEN AIEMMASTA TOTEUTUKSESTA SANOTTUA

  • ” Selkeä, johdonmukainen ja kiinnostava kokonaisuus, joka antoi konkreettisia vinkkejä omaan työhön.”
  • "Juuri tällaista koulutusta viestijät tarvitsevat, jos he aikovat menestyä työssään tulevaisuudessa ja olla oikeasti merkittäviä ja vaikutusvaltaisia henkilöitä omissa organisaatioissaan."
  • "Innostuin asiakkuuskokemusajattelusta todella paljon tämän koulutuksen ansiosta ja uskon, että se vaikuttaa jatkossa työhöni ja ehkä myös uraani pidemmällä aikavälillä."

 

VALMISTAUTUMINEN KOULUTUKSEEN

Osallistujille lähetetään lähellä koulutuksen ajankohtaa ennakkotehtävä tai -kysely, jonka pohjalta koulutus räätälöidään mahdollisimman hyvin osallistujien lähtötilannetta ja toiveita vastaavaksi.

 

KOULUTTAJA

Päivän kouluttajana toimii asiakkuuskokemusten suunnittelutoimisto Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) Suomen toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, LEGO® Serious Play® Trained Facilitator).

Sirte auttaa yritysten johtoa ja päättäjiä parantamaan tuottoja aitoon asiakasymmärrykseen perustuen. Hän haluaa tuoda asiakasajattelun osaksi jokaisen organisaation kulttuuria, jotta se ei jäisi vain sanahelinäksi. Maailmanlaajuisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija on palkittu kansainvälisesti elämäntyöstään asiakkuuskokemusosaamisen edistämiseksi. Lisätiedot: https://fi.linkedin.com/in/sirte

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 21.11.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.