Ajankohta

7.2.2019 09:00 – 7.2.2019 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23 A, Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Millaisista aineksista syntyy merkityksellinen brändi ja mitä sillä voidaan saavuttaa? Mikä on brändin merkitys liiketoiminnan johtamisessa ja kehittämisessä? Miten menestyviä brändejä johdetaan vuonna 2019? Tässä koulutuspäivässä syvennytään brändinrakentamiseen ja merkityksellisien ja menestyneiden brändien DNA:han. Saat apukeinoja brändin merkityksen kirkastamiseen ja sen jalkauttamiseen. Rohkaistut herättämään keskustelua brändin johtamisesta yhteistyössä organisaatiosi eri osastojen kanssa. Ymmärrät, miten brändistrategia viedään käytännön markkinointiviestintätoimenpiteisiin. Saat työkaluja brändin kehittämiseen ja toimenpiteiden tuloksien todentamiseen.

 

Aamupäivä

Strateginen brändinrakentaminen

  • Mihin brändiä tarvitaan?
  • Mitä hyvällä brändillä voidaan saavuttaa?
  • Mikä on merkityksellisen brändin DNA?
  • Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhteispelin tärkeys ja tärkeimmät kohtaamispisteet

Iltapäivä

Brändistrategian jalkauttaminen

  • Sisällöt ja tarinat
  • Kanavat ja keinot
  • Sisäinen jalkautus
  • Teknologiat ja työkalut

Markkinointiviestinnän johtaminen datalla

  • Insightien ja trendien tunnistamisen tukeminen datan avulla, ajatusjohtajuuden kehittäminen, case-esimerkit
  • Kohderyhmää kiinnostavan puheenaiheen ja markkinointiviestin löytäminen, case-esimerkit

 

Valmentajat:

Johanna Vuorensola, Creative Strategist, Valve

Johanna on työskennellyt 18 vuotta erilaisissa markkinoinnin ja mainonnan kehittämistehtävissä niin asiakkaan kuin toimistojenkin puolella. Vastuualueenaan Valvella Johannalla on mm. brändi-, digi- ja sosiaalisen median strategioiden luominen, kohderyhmä-insightit sekä luova konsepti- ja kampanjasuunnittelu.

 

Otto Niinikoski, Digital Marketing Lead, Valve

Otto on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin ja sisältöjen kehittämisen parissa reilut 11 vuotta kahdessa eri mediatoimistossa ja elokuusta 2018 alkaen Valveella. Nykyisessä työssään Otto haluaa kehittää asiakkaidensa digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median strategioita. Oton mielestä tuloksellinen markkinointi perustuu asiakasymmärrykseen ja dataan pohjautuvaan jatkuvaan kehittämiseen. Otto uskoo epäonnistumisen kautta oppimiseen ja hän haluaakin kannustaa meitä kaikkia kokeilemaan rohkeasti uusia keinoja sekä mahdollisuuksia.

 

Hinnat ja ilmoittautuminen


Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 31.1.2019. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-koulutuskokonaisuudesta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.