Digijaos: Markkinoinnin automaatio ja viestintä
Markkinointiviestinnän kentällä tapahtuu ja paukkuu. Tule kuulemaan minkälaisia haasteita ja mahdollisuuksia kollegasi kohtaavat työssään kotimaassa ja ulkomailla. Mikä on markkinoinnin ja viestinnän rooli liiketoiminnan kasvun moottorina? Tiedossa on paljon asiaa markkinoinnin automaatiosta, viestinnän strategiasta, teknologiasta ja tulevaisuudesta. Tervetuloa!
Ajankohta
27.4.2017 16:00 – 27.4.2017 18:00Paikka
ProComin toimisto, Kalevankatu 30, 00100 HkiJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläOhjelma
16.00 16.15 Mingle
16.15 - 17.00 Content in digital ecosystems – personalized customer experiences in the midst of digital transformation
Ilkka Martio, Senior Engagement Producer, Avaus Marketing Innovations
Ilkka will tell us what we should consider before launching marketing automation in our organization. Many see marketing automation purely as fuel for lead generation, but there are important areas to investigate before launch that are strongly attached to messaging and communications.
17.00-17.45 The 3 challenges every communicator faces: Strategy, Technology and the Future
Jonathan Bean, CMO Mynewsdesk
Learn what 2,500 communicators said were their biggest challenges and how to overcome them. In addition learn how Mynewsdesk built a marketing and communications engine that helped them grow from 1 to 200+ employees and 10x revenue.
Ilmoittautuminen:
Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille. Tilaisuuteen mahtuu 50 jäsentä. Jos tapahtuma on täynnä, muista ilmoittautua jonoon! Tilaisuutta voi seurata myös Facebook-liven kautta. Tilaisuus pidetään englanniksi.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.