Ajankohta

27.2.2018 09:00 – 27.2.2018 16:00

Paikka

Lapland Hotels, Kirkkokatu 3, 90100 Oulu

Hinta jäsenille

425 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

525 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Jos tuotat sisältöä yrityksesi verkkosivuille ja muihin kanaviin, ja toivot että sisältösi

  • löytyisi paremmin verkosta
  • toimisi tehokkaammin eli olisi kiinnostavampaa asiakkaan mielestä
  • tuottaisi enemmän potentiaalisia asiakkaita eli liidejä verkkosivun kautta yritykseenne

 tämä sisällöntuotannon koulutuspäivä on sinua varten.

Ota sisällöllinen ja tekninen optimointi kerralla haltuun ja opi, mitä ovat meta descriptionit, avainsanat, landing-paget ja Call-to-Actionit ja mitä hyötyä niistä on.

Päivän jälkeen pystyt tukemaan omaa myyntiorganisaatiotasi entistä paremmin sisällön avulla.


Päivän teemat
 

Päivän aikana opimme muun muassa:

  • Mikä on tärkeää, kun toteutat tehokasta sisältöä, erityisesti tekstiä, verkkoon?
  • Tunnetko kohderyhmäsi ja mikä heitä kiinnostaa?
  • Onko sivujen sisältö ja rakenne kunnossa?
  • Mitkä asiat on huomioitava kun tuotat hakukoneoptimoitua tekstiä?
  • Mitä asioita ei voi ohittaa verkkosivun sisällön suunnittelussa?
  • Miten hyödynnät optimoiduilta verkkosivuilta saamaasi tietoa?
  • Mitä on markkinoinnin automaatio, teoriassa sekä case-esimerkein?

 

Case-puheenvuorot

 

Sitran palkittu verkkosivusto

ProCom palkitsi Sitran laadukkaan ja huippuunsa hiotun Sitra.fi-verkkosivuston parhaana sidosryhmämediana Oma Media 2017 -kilpailussa. Case-puheenvuorossa sivuston rakentamisesta tulee kertomaan Sitran verkkopalveluiden päätoimittaja Laura Halenius.

Oma Media 2017 -tuomariston mukaan Sitra.fi-sivuston konsepti on poikkeuksellisen tarkkaan harkittu ja opastettu. Julkaisu on tulevaisuuden ääni ja tiedonlähde, josta löytyy tutkimustietoon perustuvaa faktaa ja näkemyksiä. Sivustolla on hyödynnetty kaikkia käytettävyyden perinteisiä hyviä käytäntöjä, mutta tuotu mukaan myös uusia oivalluksia ja hauskuutta, josta muut sivustot voivat ottaa oppia. Tuomariston mukaan sivusto henkii Sitran tavoitetta täydellisesti: se on suomalaisen tulevaisuuden näyteikkuna.

Lue Laura Haleniuksen blogikirjoitus Viestijät-blogista: 
Viisi vinkkiä sidosryhmämedian rakentajille »

 

Haltian

Teknologiayrityksen markkinointijohtaja Ville Ylläsjärvi tulee kertomaan yrityksen digitaalisesta markkinoinnista.

 

 

Kouluttaja

 

Kouluttaja Lena Halén työskentelee v. 2007 perustamassaan sisältömarkkinointitoimisto Contentassa, jossa hän suunnittelee ja toteuttaa sisältömarkkinointia digitaalisiin kanaviin sekä b2b että b2c markkinoilla toimiville yrityksille, www.contenta.fi (linkki aukeaa uuteen ikkunaan). Kiinnostavan, koukuttavan ja yrityksen asiantuntijuutta rakentavan sisällön luonti on hänen intohimonsa. Täältä (linkki aukeaa uuteen ikkunaan) voit tutustua hänen sisältömarkkinoinnin näkemyksiinsä. Lena Halén on myös kouluttanut ja valmentanut eri organisaatioissa 15 vuotta.

 

 

PAIKKA, HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

 

PAIKKA
Lapland Hotels, Kirkkokatu 3, 90100 Oulu

Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Valmennuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.