Ajankohta

30.11.2021 09:00 – 30.11.2021 14:00

Paikka

Webinaarikoulutus

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Koulutuspäivä järjestetään webinaarina.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Verkko on täynnä sisältöjä ja tietoa, joita hyödynnetään monin eri tavoin ja moniin eri tarpeisiin. Miten hakukonemainontaa voi hyödyntää oman viestin tehokkaassa levityksessä? Millä keinoin voi tehostaa oman sisällön hakukonenäkyvyyttä ja varmistaa sisällön näkyvyys Googlessa? Tässä koulutuspäivässä perehdymme Google-hakukoneen toimintaan ja siihen, miten voit tehostaa sisältösi löydettävyyttä hakukonemainonnan avulla. Koulutuksessa käymme läpi itse työkalua ja hakukonetta ja avaamme myös sitä, millä eri tavoin Google Adsin avulla voidaan viestiä omalle kohdeyleisölle.

Koulutus on osa DigiPRO- ja MarComPRO-koulutuskokonaisuuksia.

 

KOULUTUSPÄIVÄN OHJELMA

• Google Ads -mainonnan perusteet

  • käyttöliittymä ja kampanja-asetukset

• Avainsanatutkimuksen teko ja hyödyntäminen sisällöissä

  • työkalut
  • eri avainsanatyypit
  • laatupisteet

• Budjetin suunnittelu ja hintatarjoukset

• Mainokset ja mainoslaajennukset, sekä niiden roolit mainosrakenteessa

• Avainsanaoptimoinnin perusteet

• Kampanja-analytiikka, konversioseuranta ja seurantatyökalu

• Muiden Google Ads -mainostyyppien yleiskatsaus

  • Display-mainonta
  • Shopping-mainonta
  • Youtube-mainonta

 

KENELLE

Koulutuksen tarkoituksena on järkeistää ja avata, miten hakukonemainontaa kannattaa lähestyä ja hyödyntää oman viestin tehokkaassa levityksessä. Aikaisempi Google-mainonnan kokemus on eduksi, mutta ei välttämätöntä. Koulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita tehostamaan oman sisältönsä hakukonenäkyvyyttä ja jotka haluavat ymmärtää, miten hyödyntää Googlen palveluita oman viestin levityksessä.

 

KOULUTTAJA

Toni Voutilainen on Tulos Helsingin Google-mainonnan kompetenssin vetäjä. Hän on mainonnan testaamisen pioneeri ja yksi Suomen parhaista Google-mainonnan asiantuntijoista. Tonilla on yli kolmentoista vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja hän on ollut mukana kasvattamassa yrityksistä menestystarinoita niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Koulutuksen hinnasto:

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

KIINNOSTAAKO LAAJAN KOULUTUSOHJELMAN SUORITTAMINEN?

Kiinnostaisiko sinua ProComPRO-valmennusohjelman suorittaminen? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana ProComPRO-koulutusohjelmaa, josta osallistuja saa todistuksen koulutukset suoritettuaan. Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775 tai lue lisää täällä.

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.