Jäsentapahtuma: Kun markkinointi ei tajua!
Yhä useammassa organisaatiossa markkinointi- ja viestintäfunktiot ovat yhdistyneet tai pyrkineet tiivistämään yhteistyötään. Tämä on nostanut esiin tuntuvia näkemyseroja, sillä toiminnoissa on perinteisesti totuttu puhumaan samoista asioista eri tavalla – suunnittelemaan toimintaa erilaista tavoitteista käsin. Tilaisuudessa kuullaan puheenvuoroja sekä markkinoinnin että viestinnän asiantuntijoilta sekä paneelikeskustelu.
Ajankohta
17.1.2019 09:00 – 17.1.2019 11:00Paikka
hasan & partners ja hasan communications, Pursimiehenkatu 29-31 F, 2 krs. (HUOM! käynti sisäpihalta)Järjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vielä
Yhä useammassa organisaatiossa markkinointi- ja viestintäfunktiot ovat yhdistyneet tai pyrkineet tiivistämään yhteistyötään. Tämä on nostanut esiin näkemyseroja, sillä toiminnoissa on perinteisesti totuttu puhumaan samoista asioista eri tavalla – suunnittelemaan toimintaa erilaista tavoitteista käsin. Miten määritellä markkinointi, viestintä ja markkinointiviestintä?
Aamun aikana käsittelyssä:
- Miten viestijät ja markkinoijat saisivat toisistaan irti enemmän?
- Mitä markkinointi puhuu ja miten sanoma käännettäisiin viestinnän kielelle?
- Mikä viestijöitä markkinointikielessä ärsyttää ja miksi?
- Miten viestinnän tulisi puhua markkinoinnille? Miten löydetään yhteinen kieli?
- Miten yhteistyössä voidaan oikeasti onnistua?
ProComin aamiaisseminaarissa markkinointi ja viestintä kohtaavat. Aamun aikana siiloja revitään auki molemmista päistä.
”Markkinointi tai viestintä – kummallekin on paikkansa, mutta missä!”
Aika: torstai 17.1. 2019 kello 9.00-11.00 (aamiainen tarjolla klo 8:30 alkaen)
Paikka: hasan & partners ja hasan communications, Pursimiehenkatu 29-31 F, 2 krs.
Ohjelma:
- Tervetuliaissanat
Päivi Holmqvist, toimitusjohtaja, hasan communications - Viestintä markkinoinnin silmin: tiedottamista vai jotakin muuta?
Eka Ruola, ECD/CEO, hasan & partners Group - Markkinointi viestijän silmin: PR-temppuja vai jotakin muuta?
Veera Heinonen, viestintäjohtaja, Sitra - Paneeli – totta vai tarua?
Paneelissa keskustellaan yleisimmistä markkinoinnin ja viestinnän oletetuista eroista, ammutaan alas vanhentuneet käsitykset – puolin ja toisin – yksi kerrallaan.
- Osallistujina: Viestintä- ja brändimarkkinointijohtaja Kaisa Lipponen (Neste), toimitusjohtaja Elina Melgin (ProCom) ja luova suunnittelija Anu Niemonen (hasan & partners)
- Paneelin vetäjänä: luova strategi Kaarle Hurtig (hasan communications)
Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille ProComin jäsenille. Tilaisuutta on mahdollista seurata myös stream-yhteydellä. Linkki stream-alustalle jäsenviesteissä.
Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.