Ajankohta

17.1.2019 09:00 – 17.1.2019 11:00

Paikka

hasan & partners ja hasan communications, Pursimiehenkatu 29-31 F, 2 krs. (HUOM! käynti sisäpihalta)

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Yhä useammassa organisaatiossa markkinointi- ja viestintäfunktiot ovat yhdistyneet tai pyrkineet tiivistämään yhteistyötään. Tämä on nostanut esiin näkemyseroja, sillä toiminnoissa on perinteisesti totuttu puhumaan samoista asioista eri tavalla – suunnittelemaan toimintaa erilaista tavoitteista käsin. Miten määritellä markkinointi, viestintä ja markkinointiviestintä?

 

Aamun aikana käsittelyssä:

  • Miten viestijät ja markkinoijat saisivat toisistaan irti enemmän?
  • Mitä markkinointi puhuu ja miten sanoma käännettäisiin viestinnän kielelle?
  • Mikä viestijöitä markkinointikielessä ärsyttää ja miksi? 
  • Miten viestinnän tulisi puhua markkinoinnille? Miten löydetään yhteinen kieli?
  • Miten yhteistyössä voidaan oikeasti onnistua?

ProComin aamiaisseminaarissa markkinointi ja viestintä kohtaavat. Aamun aikana siiloja revitään auki molemmista päistä. 

”Markkinointi tai viestintä – kummallekin on paikkansa, mutta missä!”

 

Aika: torstai 17.1. 2019 kello 9.00-11.00 (aamiainen tarjolla klo 8:30 alkaen)
Paikka: hasan & partners ja hasan communications, Pursimiehenkatu 29-31 F, 2 krs.

 

Ohjelma: 

  • Tervetuliaissanat
    Päivi Holmqvist, toimitusjohtaja, hasan communications
  • Viestintä markkinoinnin silmin: tiedottamista vai jotakin muuta? 
    Eka Ruola, ECD/CEO, hasan & partners Group
  • Markkinointi viestijän silmin: PR-temppuja vai jotakin muuta? 
    Veera Heinonen, viestintäjohtaja, Sitra
  • Paneeli – totta vai tarua? 

 

Paneelissa keskustellaan yleisimmistä markkinoinnin ja viestinnän oletetuista eroista, ammutaan alas vanhentuneet käsitykset – puolin ja toisin – yksi kerrallaan.

  • Osallistujina: Viestintä- ja brändimarkkinointijohtaja Kaisa Lipponen (Neste), toimitusjohtaja Elina Melgin (ProCom) ja luova suunnittelija Anu Niemonen (hasan & partners)
  • Paneelin vetäjänä: luova strategi Kaarle Hurtig (hasan communications)

 

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille ProComin jäsenille. Tilaisuutta on mahdollista seurata myös stream-yhteydellä. Linkki stream-alustalle jäsenviesteissä.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.