Ajankohta

18.4.2017 09:00 – 18.4.2017 11:00

Paikka

ProComin toimisto, Kalevankatu 30

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Ennen kuin työntekijälähettilyys toimii, monta asiaa täytyy saada tapahtumaan. Mitkä ovat yhtiön strategiset lähettilyysteemat, ketkä toimivat kampanjan keulakuvina, miten sisältö tuotetaan, kuka omistaa prosessin, miten sisäisten sidosryhmien odotukset otetaan huomioon, resurssoidaanko hanke sisäisesti vai ulkoisesti?
OHJELMA

8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

9:00 Tilaisuuden avaus
Toimitusjohtaja, Elina Melgin, ProCom ja projektijohtaja, Päivi Salminen-Kultanen, Vastuullinen kesäduuni 2017 -kampanja

9:15 Kuinka pystytetään menestyksekäs työntekijälähettiläsohjelma?
T-Median viestintäyksikön vetäjä Jirimiko Oranen ja Tata Consultancy Services -yhtiön markkinointiviestintäpäällikkö Mark Woods

10:00 Tauko

10:15 Mikä meno Nesteellä? Innokkaat ja diginatiivit kesäharkkarit työntekijälähettiläinä
Viestintäjohtaja, Kaisa Lipponen, Neste

11:00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen mahtuu 25 ensimmäistä ProComin jäsentä. Jos tilaisuus on täynnä, ilmoittaudu jonoon. Tilaisuutta voi seurata myös etänä, pyydä streamauslinkki procom@procom.fi.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.