Juhlavuoden tapahtuma Oulussa: Viestintä - johtamisen voimavara vai riippakivi?
Miten viestintä tukee nykyään johtamista tai strategian toteuttamista? Mitä johto odottaa viestinnän ammattilaisilta? Voiko johtamista tukea organisaation ulkopuolelta? Entä miten johdon saa kiinnostumaan viestinnästä? Näkökulmia pörssiyhtiöstä, kunnasta, sairaanhoitopiiristä ja mainostoimistosta.
Ajankohta
1.11.2017 08:30 – 1.11.2017 11:30Paikka
Oulun uusi seurahuone, Rantakatu 4, 90100 OuluJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläProComin 70-vuotista taivalta juhlistetaan myös Oulussa maksuttoman miniseminaarin voimin 1.11.2017 klo 8.30–11.30 Oulun Uudella Seurahuoneella.
Aiheena on aina ajankohtainen teema: viestintä osana johtamista. Ennen kiinnostavaa keskusteluosuutta, kuulemme verryttelyksi neljä erilaista näkökulmaa aiheeseen: kansainvälisestä pörssiyhtiöstä, kunnasta, sairaanhoitopiiristä ja mainostoimistosta.
Tilaisuus alkaa aamukahvilla klo 8.30. Varsinainen ohjelma käynnistyy klo 9.00 lyhyillä alustuksilla, joiden jälkeen siirrytään keskusteluun. Yleisöllä on mahdollisuus osallistua mukaan keskusteluun kysymyksin ja kommentein!
Puhujamme:
Teräsyhtiö SSAB:n viestintäjohtaja Taina Kyllösellä on pitkä kokemus kansainvälisen pörssiyhtiön markkinoinnin ja viestinnän johtamisesta sekä johtoryhmässä työskentelystä. Taina tietää, miten viestinnän lonkerot solahtavat johtamisen ja strategian voimavaroiksi!
Kempeleen kunnanjohtaja Tuomas Lohi johtaa vireää kuntaa, jossa palvelut pelaavat ja tulevaisuuteen investoidaan voimakkaasti. Suomen nuorimpana väitellyt historian tohtori käyttää kunnanjohtajana aktiivisesti viestinnän keinoja, kuten sosiaalista mediaa.
Hannu Leskinen on järeän johtajakokemuksen omaava Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin pitkäaikainen keulahahmo. Viime aikoina hän on työskennellyt paljon puhutun sote-uudistuksen keskiössä. Hän lukeutuu myös niihin harvoihin Suomessa, joilla on Kainuun kokeilun ansiosta näyttöä tulevan uudistuksen kaltaisesta muutoksesta.
Jori Nissinen on markkinointiviestintätoimiston Mainonnan Työmaan asiakkuusjohtaja ja osakas. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus mainonnan ja viestinnän projektien johtamisesta aina start up –yrityksistä pörssiyhtiöihin. Tästä syystä Jorilla on laaja toimialan osaaminen.
Tapahtuman yhteistyökumppaneina toimivat Mainonnan Työmaa ja Head Invest.
Ilmoittautuminen
Tapahtuma on avoin ja maksuton ProComin jäsenille. Ilmoittautumiset perjantaihin 27.10. mennessä tämän sivun kautta.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.