Ajankohta

10.1.2018 09:00 – 10.1.2018 16:00

Paikka

Jyväskylä

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Sosiaalisen median palvelut kehittyvät ja tavat toimia eri verkkokanavilla muuttuvat jatkuvasti. Kehityksen vauhdissa pysyminen edellyttää organisaatioilta jatkuvaa tehdyn viestinnän tarkastelua, analysointia ja kehittämistä. Tässä koulutuksessa keskitymme erityisesti organisaation sosiaalisen median strategiaan ja sen rakentamiseen. Perehdymme myös sosiaalisen median mittaamiseen ja mittareiden löytämiseen sekä tutustumme erilaisiin analytiikkatyökaluihin.

 

Aiemmasta some-strategia ja analytiikka -koulutuksesta sanottua:

  • Erinomainen koulutus ja kattavasti tietoa some-trendeistä.
  • Konkreettiset esimerkit ja innostava lähestymistapa.
  • Tosi hyvä tietopaketti. Kouluttaja osasi aiheensa läpikotaisin.

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

Aamupäivän ohjelmassa mm.

  • Some-strategian merkitys ja osuus viestintäsuunnitelmassa
  • Some-strategian vaiheet eli some-strategiaympyrä
  • Tavoitteet ja niiden määrittely
  • Kohderyhmät ja oikeat kanavavalinnat
  • Erilaisten kanavien sisältösuunnitelma ja käyttömahdollisuudet
  • Ylläpidon, aikataulun ja kanavien seurannan hahmottaminen
  • Erilaisiin julkaisutyökaluihin tutustuminen (esim. Tweetdeck, Hootsuite, Buffer)
  • Julkaisujen onnistumisen seuranta ja toteaminen, työkalut tähän
  • Tavoitteiden toteutumisen mittaamisen suunnitelma 
  • Analytiikan ja tavoitteiden toteutumisen pohjalta toiminnan kehittäminen ja kehittämisaikataulu
  • Sometiimit ja muut tekijät

 

Iltapäivällä ohjelmassa mm.

  • Sisältöjen onnistumisen analysoinnin tavat
  • Mitä asioita seurata ja mitä lukuja tarkastella
  • Raportoinnin tavat, aikataulut ja mittarit
  • Facebookin, Twitterin ja Instagramin (mahdolliset muut toivotut kanavat, kuten Snapchat ja Periscope) analytiikkatyökalut ja niiden käyttö ja tutustuminen käytännössä
  • Hashtag-seurannan työkalut, kuten Hashtracking
  • Linkkien leviämisen työkalut, kuten Bit.ly
  • Oikeiden mittareiden löytäminen ja tavoitteissa onnistumisen toteaminen
  • Muut mahdolliset mittarina toimivat työkalut, kuten Google Analytics

 

KOULUTTAJA

Valmentajana päivässä toimii sosiaalisen median kouluttaja ja asiantuntija Piritta Seppälä. Piritta on kouluttanut kuluneiden vuosien aikana lukuisten organisaatioiden henkilöstöä sosiaalisen median käyttöön ja ohjannut organisaatioita luomaan toimivia sosiaalisen median linjauksia. ProComin some-kouluttajana Piritta on vuosien varrella saanut koulutuksistaan erinomaiset palautteet. Pirittan yritys Viestintä-Piritta on toiminut vuodesta 2010 kouluttaen ja konsultoiden erityisesti sosiaalisen median ja verkkoviestinnän käyttöä eri organisaatioissa.

Pirittalta on julkaistu myös suomenkieliset some-oppaat Kuuntele ja keskustele – Näin järjestösi toimii sosiaalisessa mediassa (2014) ja Kiinnostu ja kiinnosta - Näin markkinoit järjestöäsi sosiaalisessa mediassa (2011).  Pirittan löydät Twitteristä tunnisteella @Piritta.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat DigiPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 29.12.2017. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: laura.kaustinen@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien pitämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Sosiaalisen median palvelut kehittyvät ja tavat toimia eri verkkokanavilla muuttuvat jatkuvasti. Kehityksen vauhdissa pysyminen edellyttää organisaatioilta jatkuvaa tehdyn viestinnän tarkastelua, analysointia ja kehittämistä. Tässä koulutuksessa keskitymme erityisesti organisaation sosiaalisen median strategiaan ja sen rakentamiseen. Perehdymme myös sosiaalisen median mittaamiseen ja mittareiden löytämiseen sekä tutustumme erilaisiin analytiikkatyökaluihin.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä koulutuspäivänä tai osana DigiPRO-ohjelmaa.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot