Ajankohta

16.4.2019 16:30 – 16.4.2019 18:00

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A 5

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Viime aikoina eri tahot ovat kampanjoineet näyttävästi vastuullisuudellaan. Miten toimialat, joita ei yhdistetä vastuullisuuteen, pystyvät osallistumaan julkiseen keskusteluun aihepiiristä? Tässä kestävän kehityksen jaoksen tilaisuudessa keskustellaan kohua herättävästä vastuullisuuskampanjoinnista. Mitä kampanjoilla tavoitellaan ja miten keskusteluun reagoidaan? Alustuksena kuulemme Suomen Turkiseläinten Kasvattajain liiton kampanjasta, joka lanseerattiin Helsingin Sanomien etusivun mainoksilla. Mitä kampanjasta ja sitä seuranneesta keskustelusta on opittu?

Suomen Turkiskasvattajat kampanjoi näyttävästi turkisteollisuuden vastuullisuusväitteillä muun muassa Helsingin Sanomien etusivun mainoksilla. Kampanja alkoi ilmoituksella, jossa turkiseläinten kasvatusta verrattiin marsujen kasvatukseen. Kahdessa seuraavassa ilmoituksessa kampanjoitiin alan ekologisuudella. Kampanjan taustalla on ratkaisutoimisto Seedi. Mistä kampanjassa oli kyse? Miksi siihen päädyttiin juuri nyt? Mitkä ovat odotukset? Miten somekeskustelu on sujunut? Mitä kampanjasta opittiin?

Suomen Turkiseläinten Kasvattajain Liiton viestintäjohtaja Olli-Pekka Nissinen avaa meille kampanjaa ja vastaa kysymyksiin.

Aika: tiistai 16. huhtikuuta klo 16.30 – 18.00
Paikka: ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A 5

Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille. Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.