Ajankohta

29.3.2017 – 29.3.2017

Paikka

ProComin koulutustilat, Kalevankatu 30, 7. krs., 00100 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Miten ja millaisilla alustoilla kohtaat asiakkaasi verkossa? Organisaation tulee varmistaa, että asiakaskohtaamisten laatu on tavoitteenmukaisella tasolla kerrasta toiseen. Asiakaskokemusta rakennetaan erilaisilla keinoilla: erottautumalla kilpailevista toimijoista, panostamalla löydettävyyteen, sisällöillä, kokemuksellisuudella ja sitouttavalla viestinnällä. Suuri osa asiakaskokemuksen onnistumista on verkon asiakaspalvelu, jota pitäisi pystyä toteuttamaan monikanavaisesti ja laadukkaasti niin, ettei asiakasta pompotella tai johdeta harhaan. Tässä koulutuspäivässä käsitellään tehokasta ja laadukasta asiakaspalvelua verkossa ja sosiaalisen median kanavissa sekä käydään läpi esimerkkejä onnistuneesta asiakasviestinnästä.

 

PÄIVÄN AIKANA KÄSITELTÄVIÄ TEEMOJA:

 

  • Asiakaskohtaamisen rakentaminen verkossa sisältöstrategian keinoin
  • Asiakaskokemuksen osa-alueet: sisällöt, löydettävyys, erottautuminen, kokemuksellisuus, sitouttaminen
  • Monikanavainen asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
  • Tehokas ja laadukas asiakaspalvelu verkossa ja sosiaalisen median kanavissa
  • Esimerkkejä onnistuneesta asiakasviestinnästä
  • Asiakkaan kohtaaminen, vuorovaikutus ja haastavat tilanteet verkossa

 

KOULUTTAJA

 

Päivän vetäjänä toimii Someco Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Minna Valtari. Minnaa ajaa halu saada muutosta aikaiseksi. Hän on intohimoinen sosiaalisen median hyödyntämisen puolestapuhuja, jonka mielestä parhaimpia hetkiä ovat ne, kun hän onnistuu vakuuttamaan skeptikot siitä, että sosiaaliseen mediaan kannattaa ja pitää panostaa. Minna painottaa kouluttautumisen ja sisältömarkkinoinnin ketterän kehittämisen tärkeyttä osana yritysten strategista markkinointiviestintää. Tavoitteena on saavuttaa pysyviä muutoksia yritysten viestinnässä ja tähän muutokseen Minna haluaa jättää kädenjälkensä.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

 

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat AsiakkuusPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 25.3.2017. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko AsiakkuusPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: laura.kaustinen@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien pitämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä koulutuspäivänä tai osana AsiakkuusPRO-ohjelmaa.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.