Ajankohta

18.1.2018 09:00 – 18.1.2018 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Digitaalisten viestintäkanavien nopeus asettaa haasteen tämän päivän kriisiviestinnälle. Miten selvitä somessa riehuvasta kriisistä kuivin jaloin? Miksi valmius kriisiviestintään on organisaatioille ensiarvoisen tärkeää? Millaista on tehokas kriisiviestintä nyt ja huomenna? Mitä tehdä, kun muutostilanteet kehittyvätkin kriiseiksi?

Kriisitilanteet vaativat organisaation viestintäkäytäntöjen tehostamista ja nopeuttamista. Tällöin viestintää helpottaa, jos käytössä olevat  sosiaalisen median viestintäkanavat muodostavat selkeän kokonaisuuden. Tammikuun koulutuspäivässä saat ajankohtaista tietoa, millaisia kriisiviestintävalmiuksia tämän päivän organisaatioilta vaaditaan ja millaista on some-ajan kriisiviestintä parhaimmillaan. Kriisiviestinnän koulutuspäivä tarjoaa ajankohtaisia caseja ja ideoita, kuinka päivittää organisaatiosi kriisivalmius tälle vuosituhannelle.

 

KOULUTUSPÄIVÄN SISÄLTÖ

Koulutuspäivässä käsiteltäviä teemoja ovat muun muassa:

  • Miksi kriisiviestinnän valmius on tärkeää?
  • Mitä tehdä, kun muutostilanteet kehittyvät kriiseiksi?
  • Millaista on onnistunut kriisiviestintä nyt ja huomenna?
  • Missä piilevät tämän päivän kriisiviestinnän todennäköisimmät sudenkuopat?
  • Kriisiviestintä eri medioissa
  • Kriisin tuomat mahdollisuudet ja haasteet organisaatiolle
  • Kriisin onnistunut jälkihoito
  • CASE-esimerkit 
  • Harjoituksia / kriisiviestinnän simulaatio

 

KENELLE?

Koulutuspäivä on tarkoitettu kaikille viestinnän ja muiden alojen ammattilaisille, jotka haluavat päivittää valmiuksiaan kriisiviestinnässä ja syventää osaamistaan muutosjohtamisen alueella.

 

KOULUTTAJA

Maija Hakala toimii johtavana konsulttina viestintätoimisto Ahjossa, jossa kriisiviestintä on ollut erityisosaamisalueena jo pitkään. Maijan oma kriisiviestintäammattilaisuus alkoi British Airwaysin parissa 2004. Toinen suuntaviivoja vahvasti Maijan uralle luonut tapaus oli Nokian vesikriisi 2007. Ahjossa hän työskentelee tiiviisti kriisiviestinnän varautumisen parissa, mutta myös käytännön kriisitilanteiden viestintäammattilaisena. Hän on kirjoittanut aiheesta viestintätoimisto AC-S​​anaforin kriisiviestintäoppaan sekä oli yhtenä kirjoittajana ProComman Tilanne päällä, kriisit ja viestintä -julkaisussa.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat DigiPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 7.1.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
 

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: laura.kaustinen@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien pitämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot