Ajankohta

14.9.2021 17:00 – 14.9.2021 18:30

Paikka

Webinaari

Hinta jäsenille

40 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

120 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Järjestämme koulutuspäivän webinaarina.

 

VALMENNUS

Etsitkö vielä asiantuntijuutesi ja brändisi ydintä? Pohditko, miten voisit tuoda esiin osaamistasi ja itseäsi sosiaalisissa kanavissa? Haluaisitko löytää sisältöihin oman punaisen lankasi ja rakentaa omaa brändiäsi? Tämä 90 minuutin tehokas ja käytännönläheinen valmennus antaa sinulle ideoita ja konkreettisia vinkkejä, miten aloittaa henkilöbrändäys ja miten sanoittaa sisältöä niin, että se houkuttelee oikeaa kohderyhmää. Valmennus auttaa sinua kirkastamaan oman viestisi, ydinosaamisesi sekä tuomaan niitä esille mielenkiintoisella ja tunteita herättävällä tavalla. Tulet oppimaan, mitä henkilöbrändäys tänä päivänä tarkoittaa, miten lähteä liikkeelle ja millaiset toimenpiteet on hyvä ottaa haltuun sosiaalisissa kanavissa, jotta onnistut ja sitoutat kohderyhmääsi.

 

VALMENNUKSEN SISÄLTÖ

  • Mikä on brändi ja miksi sinunkin kannattaa henkilöbrändätä itsesi?
  • Yleisimmät brändäyksen sudenkuopat ja miten taklata ne heti alkuun
  • Miten brändiksi?
    • Henkilöbrändäyksen ABC
    • Brändäyksen toimenpiteitä – best practise!
  • Henkilöbrändäyksen 4 strategista vinkkiä 
  1. Ydin ja brändin kirkastus
  2. Oman punaisen langan löytäminen
  3. Sisällön suunnittelu
  4. Oman tarinan sanoittaminen


KENELLE?

Valmennus on sinulle, joka haluat saada ideoita ja oivalluksia henkilöbrändisi rakentamiseksi ja/tai kehittämiseksi tai inspiraatiota ja rohkaisua aloittamiseen. Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat hyödyntää omaa brändiään sosiaalisissa kanavissa viestinnän, markkinoinnin ja myynnin kasvun mahdollistajana.

 

VALMENTAJA

Oona Kankkunen on henkilöbrändäyksen ja modernin myynnin (social selling) suosituimpia valmentajia ja puhujia Suomessa sekä asiantuntija somekanavien (mm. LinkedIn) ammatillisessa käytössä. Oona on kokenut social sellingin ja myynnin kouluttaja, puhuja ja entinen myynnin johtaja, joka on rakentanut ja kehittänyt kymmeniä moderneja myynnin ja henkilöbrändäyksen prosesseja ja strategioita sekä vastannut satojen myyjien ja asiantuntijoiden LinkedIn-koulutuksista. 

Modernin myynnin ja somen ammattiosaamisen lisäksi Oonan vahvuuksia ovat asiakaslähtöinen sisältöstrategia ja markkinointiviestintä, joita hän on opiskellut viime vuoden. Oona uskoo myynnin ja markkinoinnin vahvaan yhteispeliin ja jatkuvaan asiakaskokemuksen kehittämiseen, jossa viestintä ja jatkuva vuorovaikuttaminen ovat avainasemassa.

Intohimoisena verkostoitujana ja puhujana hän on myös verkostoitumistapahtumien perustaja ja toimii #linkedinafterworkhelsinki ja #bisneskutsut vetäjänä.

 

MITEN WEBINAARI TOIMII?

Webinaarikoulutus toteutetaan Zoomissa.

 

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

PERUUTUSEHDOT
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

TIETOJEN KÄSITTELY

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.