Ajankohta

22.10.2019 09:00 – 22.10.2019 12:30

Paikka

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki / HUOM! Koulutuksen paikka muuttunut

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

430 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä
Inna-Pirjetta LahtiLaura Pääkkönen

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi on paljon enemmän kuin vuokrattu blogipostaus tai yksittäinen YouTube-video. Tässä käytännönläheisessä ja inspiroivassa koulutuksessa opit miten voit hyödyntää vaikuttajayhteistyön monet mahdollisuudet osana yrityksen markkinoinnin ja viestinnän kokonaissuunnitelmaa.

Koulutuksen ohjelma klo 9-12.30:

Mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miksi se toimii?

Miten vaikuttajayhteistyöllä voidaan aidosti lisätä liiketoimintaa?

Miten tunnistaa, löytää ja sitouttaa oikeat vaikuttajat?

Miten rakentaa toimiva vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelma ja hyödyntää vaikuttajayhteistyön sisältöjä?

Miten toteuttaa vastuullista vaikuttajamarkkinointia?

Konkreettisia esimerkkejä tuloksellisista B2C ja B2B vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteistä.

 

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.

Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Suomen johtavan vaikuttajasuhdetoimiston PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti sekä B2B vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Bonfire Agencyn perustaja ja toimitusjohtaja Laura Pääkkönen.

Osallistujien kommentteja:

“Erittäin hyvä yhdistelmä, paljon ajattelemisen aihetta ja käytännön esimerkkejä, loistavat kouluttajat!”  

“Mielenkiintoinen aihe ja konkreettinen ja innostava puheenvuoro sai ideoimaan ja miettimään, miten itse voisi tätä kanavaa hyödyntää.” –

“Todella monipuolisesti asiaa vaikuttajamarkkinoinnista”  

“Erittäin hyvä koulutus. Kouluttajat toivat sekä perusasiasisältöä että hyviä casejä. Hienoa, että kummatkin näkökulmat B2C ja B2B oli mukana”

 

Valmentajien esittelyt

Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, Founder PING Helsinki

Inna-Pirjetta on Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja sekä taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä. Kouluttajana Inna-Pirjetta tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä jo toteutuneista kampanjoista kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä.

PING Helsinki edustaa suomalaisia somevaikuttajia Mediapoolin Sisältöryhmässä ja he ovat luoneet alan yhteisen eettisen koodiston PING Ethicsin. Vastuullisuus sekä vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus ja mitattavuus on vahvasti mukana kaikessa PING Helsingin tekemisessä. PING Helsinki toteuttaa asiakkailleen vaikuttajamarkkinoinnin strategioita, vaikuttajasuhteiden hoitamista, tapahtumia sekä palvelumuotoilua hyödyntäen ainutlaatuisen laajaa kansainvälistä verkostoa.

Ennen ryhtymistään yrittäjäksi Inna-Pirjetta toimi 13 vuotta Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä vastaten mm. Matkamessuista, Lääkäripäivistä sekä Muotimessuista. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri.

Laura Pääkönen, Toimitusjohtaja ja Co-founder, Bonfire Agency

Laura Pääkkönen on Suomen ensimmäisen B2B-vaikuttajamarkkointitoimisto Bonfire Agencyn co-founder ja toimitusjohtaja. Bonfire Agency auttaa B2B-yrityksiä ja bisnesvaikuttajia tekemään kaupallisen yhteistyön toteutuksia tavoitteena asiakkaan brändin tunnettuuden nostaminen tai myynnin edistäminen. Bisnesvaikuttajat ovat oman toimialansa kovimpia asiantuntijoita ja heistä jo 140 jakaa tulisia näkemyksiään Bonfire.fi –bisnesmediassa. Pääkkönen on vuosien aikana valmentanut asiantuntijoita ja myyjiä tulokselliseen Social Sellingin hyödyntämiseen, ja tullut tunnetuksi Social Selling –tietokirjan kirjoittajana.

 

Hinnat ja ilmoittautuminen

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 330 euroa + alv. 24 %, muille 430 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvitarjoilun. Huom! Tämä koulutus ei sisällä lounasta.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.