Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia
Supersuosittu suunnitelmallinen sisältöstrategiakoulutus saa nyt jatkoa! Tässä koulutuspäivässä keskitymme kahteen erilliseen mutta toisiaan tukevaan teemaan sisältöstrategisesta näkökulmasta: moderniin omaan mediaan ja sen rakennuspalikoihin sekä visuaaliseen vaikuttamiseen. Miten organisaatiosi oma media pärjää yhä tihentyvässä mediamaailmassa? Pitäisikö sitä päivittää? Moderni oma media huomioi sekä dialogiloikan että markkinoinnissa käytetyt ostajapersoonat. Lähdetään yhdessä etsimään oman median uutta, modernia tulemista! Kaikki tunnistavat visuaalisuuden merkityksen kohdeyleisön huomion tavoittamisessa. Yhä useampi yritys panostaakin visuaaliseen sisältöön niin tiedon kuin tunteiden tehokkaana välittäjänä. Koulutuksessa tutustutaan visuaalisen sisältöstrategiaan ja etsitään kuvallisia keinoja entistä vaikuttavamman sisällön luomiseen.
Ajankohta
19.11.2020 09:00 – 19.11.2020 14:00Paikka
WebinaarikoulutusHinta jäsenille
330 € + alv 24%Hinta (ei jäsenet)
440 € + alv 24%Järjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläAJANKOHTAISTA
Koronatilanteen vuoksi järjestämme syksyn koulutuspäivät kevään tavoin webinaareina GoToWebinar-alustalla.
KOULUTUSPÄIVÄ
Tässä koulutuspäivässä keskitymme kahteen erilliseen mutta toisiaan tukevaan teemaan: moderniin omaan mediaan ja sen rakennuspalikoihin sekä visuaaliseen sisältöstrategiaan. Päivän aikana pohdimme modernin oman median uusia ulottuvuuksia ja haemme sille lainalaisuuksia niin viestinnän, markkinoinnin kuin brändinrakentamisenkin saralta. Tutustumme myös visuaalisen sisältöstrategian käsitteeseen ja etsimme kuvallisia keinoja vaikuttavamman sisällön luomiseen. Ohjelmassa mm. tiedon visualisoinnin keinoja ja esimerkkejä onnistuneista toteutuksista samoin kuin vinkkejä siihen, kuinka hyödyntää brändi-ilmettä myös sosiaalisessa mediassa.
Koulutuksen jälkeen sinulla on:
- Käsitys modernista omasta mediasta osana vaikuttavaa yritysviestintää.
- Käsitys tavoitteellisesta visuaalisesta viestinnästä ja edukseen erottuvasta visuaalisesta sisällöstä.
- Työkaluja modernin oman median rakentamiseen.
- Työkaluja visuaalisen sisältöstrategian rakentamiseen.
- Työkaluja hyödyntää brändi-ilmettä myös sosiaalisessa mediassa.
KENELLE?
Koulutus on suunnattu sisältöstrategiaa käytännössä jo hyödyntäville viestinnän/markkinointiviestinnän asiantuntijoille ja päälliköille, jotka haluavat kehittää organisaation omaa mediaa ja visuaalisuutta sekä tehdä vaikuttavaa viestintää verkossa.
AIKATAULU
Moderni oma media klo 9-11.30
Oma media 2.0 = Moderni oma media
- Organisaation mediakenttä elää ja kehittyy – miten pysyä mukana?
- Moderni oma media osana vaikuttavaa yritysviestintää
Tauko (15 min)
Modernin oman median sisältöstrategisia elementtejä
- Teoriaa ja tehtäviä
Lounastauko
Visuaalinen sisältöstrategia klo 12.30-14.00
- Tavoitteellinen visuaalinen viestintä
- Edukseen erottuva sisältö
- Tiedon visualisointi
VALMENTAJAT
Päivän valmentajina toimivat LM Somecon strategi Sari Sohlström ja luova konsultti Lotta Kinnunen.
Sari Sohlström, Strategist, sparraava valmentaja
Sari Sohlström on brändikehitykseen, strategiseen viestintään ja sisältömarkkinointiin erikoistunut strategi, jonka intohimona on herätellä organisaatioita dialogiin ja vaikuttavaan viestintään. Ja koska erityisesti sosiaalisen median voima on verkostoissa ja vuoropuhelussa, hän valmentaa ja aktivoi myös organisaatioiden johtoa, myyntiä ja asiantuntijoita hyödyntämään sosiaalista mediaa osana modernia työnkuvaa.
Lotta Kinnunen, Creative Consultant, etä- ja lähivalmentaja
Konseptoitua sisältöä, kohderyhmäymmärrystä ja käytännön tekemistä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen etä- ja lähivalmentajana. Englannista haettu syventyminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla näkyvät Lotan valmennuksissa erityisesti asiakas- ja sisältökeskeisyytenä.
MITEN WEBINAARI TOIMII?
Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.
Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?
- Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
- Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
- Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.
Miten webinaariin liitytään?
- Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
- Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa.
- Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Koulutuksen hinnasto:
- Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
- Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €
Hintoihin lisätään alv. 24 %.
Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.
Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
Kiinnostuitko KasvuPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.