Näin rakennat toimivaa mainontaa LinkedInissä ja Instagramissa
Tiestikö, että LinkedInissä on mahdollisuus tehdä mainontaa ammatillisen profiilin perusteella todella kohdennetusti ja että Instagram-mainonta on monissa tapauksissa toimivampaa ja kustannustehokkaampaa kuin Facebook-mainonta? Tässä koulutusaamupäivässä otetaan LinkedIn ja Instagram haltuun! Koulutuksessa pääset tutustumaan askel askeleelta kahden erityyppisen kanavan mainonnan mahdollisuuksiin.
Ajankohta
24.11.2020 09:00 – 24.11.2020 12:00Paikka
WebinaarikoulutusHinta jäsenille
195 € + alv 24%Hinta (ei jäsenet)
245 € + alv 24%Järjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläAJANKOHTAISTA
Koronatilanteen vuoksi järjestämme syksyn koulutuspäivät kevään tavoin webinaareina GoToWebinar-alustalla.
KOULUTUSPÄIVÄ
Tässä koulutusaamupäivässä otetaan LinkedIn ja Instagram haltuun, ja pääset tutustumaan askel askeleelta kahden erityyppisen kanavan mainonnan mahdollisuuksiin.
LinkedIn-mainontaa tarjoaa hyviä ratkaisuja, kun haluat tavoittaa yrityspäättäjiä tai kohdentaa mainontaa tietylle ammatilliselle ryhmälle. Koulutusaamupäivässä perehdymme muun muassa LinkedInin Campaign Manager -työkalun saloihin ja käymme läpi vaihe vaiheelta, kuinka toteuttaa mainoskampanja LinkedInissä. Puhumme myös mainonnan hinnoittelusta, tulosten mittaamista ja syvennymme analysoimaan onnistuneita esimerkkikampanjoita.
Instagram-mainonnassa tärkeintä on houkutteleva ja kanavan luonteeseen sopiva visuaalisuus. Koulutuksessa pääset tutustumaan Instagram-mainonnan saloihin ja käymme läpi käytännönläheisesti, kuinka toteuttaa Instagram-mainontaa. Jotta tavoitteellisuus ei unohtuisi, pohdimme myös mainonnan toimivuutta ja mittareita.
KENELLE?
Tämä käytännönläheinen koulutusaamupäivä on suunnattu LinkedIn- ja Instagram-mainonnasta kiinnostuneille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, joilla ei ole vielä käytännön kokemusta Linkedinissä ja Instagramissa mainostamisesta.
OHJELMA
LinkedIn-mainonta
- LinkedIn-mainonnan erityispiirteet
- Erilaisia mainostyyppejä LinkedInissä
- Mainosten luonti Campaign Manager -mainostyökalulla: tavoite, kohdennus, mainosmuoto, sijoittelu, hinnoittelu ja kampanjan kesto.
- Konversioseuranta
- Insipiroivia mainoskampanjoita
Tauko 15 min
Instagram-mainonta
- Instragram-mainonnan erityispiirteet
- Mitä työkalua käyttää? Käytännön vinkkejä.
- Mitä eroa on sponsoroidulla julkaisulla, dark postaksella tai Stories-mainonnalla
- Insporoivia mainoskampanjoita
Mainonnan toimivuuden tarkastelua
VALMENTAJA
Lotta Kinnunen, Creative Consultant, etä- ja lähivalmentaja
Konseptoitua sisältöä, kohderyhmäymmärrystä ja käytännön tekemistä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen etä- ja lähivalmentajana. Englannista haettu syventyminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla näkyvät Lotan valmennuksissa erityisesti asiakas- ja sisältökeskeisyytenä.
MITEN WEBINAARI TOIMII?
Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.
Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?
- Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
- Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
- Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.
Miten webinaariin liitytään?
- Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
- Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa.
- Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Hinta
- Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 195 €
- Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 245 €
Hintoihin lisätään alv. 24 %.
Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi. Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.