Ajankohta

24.11.2020 09:00 – 24.11.2020 12:00

Paikka

Webinaarikoulutus

Hinta jäsenille

195 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

245 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

AJANKOHTAISTA

Koronatilanteen vuoksi järjestämme syksyn koulutuspäivät kevään tavoin webinaareina GoToWebinar-alustalla.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Tässä koulutusaamupäivässä otetaan LinkedIn ja Instagram haltuun, ja pääset tutustumaan askel askeleelta kahden erityyppisen kanavan mainonnan mahdollisuuksiin.

LinkedIn-mainontaa tarjoaa hyviä ratkaisuja, kun haluat tavoittaa yrityspäättäjiä tai kohdentaa mainontaa tietylle ammatilliselle ryhmälle. Koulutusaamupäivässä perehdymme muun muassa LinkedInin Campaign Manager -työkalun saloihin ja käymme läpi vaihe vaiheelta, kuinka toteuttaa mainoskampanja LinkedInissä. Puhumme myös mainonnan hinnoittelusta, tulosten mittaamista ja syvennymme analysoimaan onnistuneita esimerkkikampanjoita.

Instagram-mainonnassa tärkeintä on houkutteleva ja kanavan luonteeseen sopiva visuaalisuus. Koulutuksessa pääset tutustumaan Instagram-mainonnan saloihin ja käymme läpi käytännönläheisesti, kuinka toteuttaa Instagram-mainontaa. Jotta tavoitteellisuus ei unohtuisi, pohdimme myös mainonnan toimivuutta ja mittareita.

 

KENELLE?

Tämä käytännönläheinen koulutusaamupäivä on suunnattu LinkedIn- ja Instagram-mainonnasta kiinnostuneille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, joilla ei ole vielä käytännön kokemusta Linkedinissä ja Instagramissa mainostamisesta.

 

OHJELMA

LinkedIn-mainonta

  • LinkedIn-mainonnan erityispiirteet
  • Erilaisia mainostyyppejä LinkedInissä
  • Mainosten luonti Campaign Manager -mainostyökalulla: tavoite, kohdennus, mainosmuoto, sijoittelu, hinnoittelu ja kampanjan kesto.
  • Konversioseuranta
  • Insipiroivia mainoskampanjoita

Tauko 15 min

Instagram-mainonta

  • Instragram-mainonnan erityispiirteet
  • Mitä työkalua käyttää? Käytännön vinkkejä.
  • Mitä eroa on sponsoroidulla julkaisulla, dark postaksella tai Stories-mainonnalla
  • Insporoivia mainoskampanjoita

Mainonnan toimivuuden tarkastelua

 

VALMENTAJA

Lotta Kinnunen, Creative Consultant, etä- ja lähivalmentaja
Konseptoitua sisältöä, kohderyhmäymmärrystä ja käytännön tekemistä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen etä- ja lähivalmentajana. Englannista haettu syventyminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla näkyvät Lotan valmennuksissa erityisesti asiakas- ja sisältökeskeisyytenä.

 

MITEN WEBINAARI TOIMII?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 195 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 245 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi. Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.