Oma Media 2020 -aamutilaisuus
Millainen sidosryhmämedia on aidosti kohderyhmälleen hyödyllinen ja kohderyhmäänsä puhutteleva? Oma Media 2020 -arvio huipentuu ajankohtaiseen aamutilaisuuteen helmikuussa 2021. Tarkasteluun nousee etenkin organisaatiomedian vaikuttavuus ja sidosryhmien ymmärtäminen. Tilaisuudessa kuullaan ajankohtaisia asiantuntijapuheenvuoroja ja kiehtovaa keskustelua organisaatiomedioiden ajankohtaisista trendeistä ja ratkaisuista. Lisäksi tuomaristo nostaa esiin inspiroivia esimerkkejä Oma Media -arvion toteutuksista. Tilaisuuden päätteeksi julkistetaan Oma Media -arvion parhaat toteutukset ja jaetaan palautteet arvioon osallistuneille organisaatioille. Hybriditilaisuus on avoin kaikille kohderyhmälähtöisen ja vaikuttavan oman media tuotannosta kiinnostuneille. Voit osallistua tapahtumaan joko livenä paikan päällä tai etänä streamin välityksellä.
Ajankohta
19.2.2021 09:00 – 19.2.2021 12:00Paikka
StreamHinta jäsenille
55 € + alv 24%Hinta (ei jäsenet)
85 € + alv 24%Järjestäjä
ProCom







Millainen sidosryhmämedia on aidosti kohderyhmälleen hyödyllinen ja kohderyhmäänsä puhutteleva? Oma Media 2020 -arvio huipentuu ajankohtaiseen aamutilaisuuteen helmikuussa 2021. Tarkasteluun nousee etenkin organisaatiomedian vaikuttavuus ja sidosryhmien ymmärtäminen.
Tilaisuudessa kuullaan ajankohtaisia asiantuntijapuheenvuoroja ja kiehtovaa keskustelua organisaatiomedioiden ajankohtaisista trendeistä ja ratkaisuista. Lisäksi tuomaristo nostaa esiin inspiroivia esimerkkejä Oma Media -arvion toteutuksista. Tilaisuuden päätteeksi julkistetaan Oma Media -arvion parhaat toteutukset ja jaetaan palautteet arvioon osallistuneille organisaatioille.
Streamattava tilaisuus on avoin kaikille kohderyhmälähtöisen ja vaikuttavan oman media tuotannosta kiinnostuneille. Voit osallistua tapahtuman streamiin mistä tahansa toimivan nettiyhteyden päästä.
Aika: perjantai 19.2.2021 klo 9-12
Paikka: Stream
OHJELMA 19.2.2021
Aamupäivän ohjelmassa kuulemme ajankohtaisia puheenvuoroja, esimerkkejä vaikuttavan sidosryhmämedian toteutuksista ja vinkkejä oman median rakentajille. Aamupäivän ohjelmassa kuulemme:
Mitä hyötyä podcastista on viestinnässä ja miten sitä mitata?
Juhani Pajunen, Senior Advisor, Suomen Podcastmedia
Podcastit ovat trendikkäitä, mutta miten saada niitä palvelemaan viestintää? Entä mitkä ovat oikeat mittarit? Puheenvuorossa käydään läpi myös podcastin tuottamisen sudenkuopat.
Case Verohallinto
Kati Kalliomäki, viestintäjohtaja, Verohallinto
Mediaviestinnnän muutos strategialähtöiseksi
Iina Mikkola, Account Director, PR Specialist, Liana
Oma Media 2020 -tuomariston puheenvuorot
Pekka Piippo, muotoilija, Studio Pekka Piippo Oy
Heidi Selkäinaho, toimitusjohtaja, Somepoint Oy
Terttu Sopanen, Senior Consultant, Brunnen
Raine Tiessalo, viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö, Perheyritysten liitto
Tilaisuuden päätteeksi julkistamme ja palkitsemme Oma Media 2020 -arvion parhaat toteutukset.
OSALLISTUMISMAKSUT
Stream-osallistuminen
- Jäsenet, osallistuminen vain webinaariin (media ei mukana arviossa): 55 e/hlö
- Muut kuin jäsenet, osallistuminen vain webinaariin (media ei mukana arviossa): 85 e/hlö
Kaikkiin hintoihin lisätään alv. 24 %.
Jos live-tapahtumaan osallistuu kaksi (2) tai useampi henkilöä samasta organisaatiosta, saavat kaikki osallistujamaksuista 15 % alennuksen.
PERUUTUSEHDOT
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto tapahtumaan on maksutonta.
Tiedustelut ja peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.