Ajankohta

26.11.2019 09:00 – 26.11.2019 16:00

Paikka

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki / HUOM! Koulutuksen paikka muuttunut

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Palvelumuotoilusta puhutaan paljon, mutta mitä se oikeastaan on? Miten sitä voi käytännössä soveltaa viestinnän kehittämiseen? Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa opit ymmärtämään palvelumuotoilun lähestymistapaa ja kuulet, miten palvelumuotoilua on käytännössä sovellettu viestinnän kehittämiseen. Koulutus on suunnattu viestintäalalla työskenteleville henkilöille, joille palvelumuotoilu ei ole vielä entuudestaan tuttua.

Päivän aikana osallistujat saavat perustiedot siitä, mitä palvelumuotoilu on ja miten sitä voi hyödyntää nimenomaan viestinnän kehittämiseen. Päivän pääpaino on yhteisen harjoitusprojektin työstämisessä. Osallistujat työstävät projektia ennakkotehtävän sekä päivän aikana testattavien menetelmien avulla ja kuulevat lisäksi päivän aikana useita case-esimerkkejä viestinnän palvelumuotoiluprojekteista.

Kenelle?

Koulutus soveltuu parhaiten viestinnän ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita ymmärtämään palvelumuotoilun lähestymistapaa.

Päivän sisältö:

  • Mitä palvelumuotoilu on?
  • Miten palvelumuotoilua voi soveltaa viestinnän kehittämiseen?
  • Mitä menetelmiä ja työkaluja on olemassa?
  • Miten palvelumuotoilua on sovellettu viestinnän kehittämiseen muissa organisaatioissa?
  • Käytännön menetelmäharjoituksia

Kouluttaja

Kouluttajana toimivat palvelumuotoilujohtaja Elina Piskonen ja palvelumuotoilija Niina Mäki viestintätoimisto Kaiku Helsingistä. Elina yhdistää työssään palvelumuotoilun lähestymistavan pitkään kokemukseen viestinnän kehittämisestä. Niina on vaikuttamisen ammattilainen, joka soveltaa palvelumuotoilua myös maailman visaisimpien ongelmien ratkomiseen. Kaiku Helsinki tuo Suomen viestintäkentälle uusia menetelmiä ja ihmiskeskeistä tapaa kehittää asioita. Elina ja Niina ovat hyödyntäneet eri palvelumuotoilun menetelmiä laajasti käytännössä luoden aidosti vaikuttavaa viestintää eri projekteissa.

Kouluttajista sanottua

”Lyhyessä ajassa saimme oivallisen, innostavan johdatuksen palvelumuotoiluun. Tämä kannustaa kokeilemaan itse!”

”Palvelumuotoilun työtapoja voi hyödyntää hyvin monessa asiassa, joten koulutuksen aihe oli ajankohtainen. Kouluttajan käytännön esimerkit olivat valaisevia: oli todella mielenkiintoista kuulla, miten palvelumuotoilun keinoin oli parannettu muun muassa sisäistä viestintää organisaatiossa.”

”Erinomaisesti toteutettu, hyvin suunniteltu ja keskityttiin konkreettisiin asioihin. Kiitos!”

 

Hinnat ja ilmoittautuminen

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 19.11.2019. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.