Palvelumuotoilulla parempaa markkinointiviestintää
Palvelumuotoilu on asiakaskeskeinen ja systemaattinen tapa kehittää palveluita, mutta palvelumuotoilua voi soveltaa myös viestintään ja markkinointiin. Palvelumuotoilulla parempaa markkinointiviestintää -koulutuksessa saat hyvän kokonaiskuvan palvelumuotoilusta. Lisäksi oivallat mikä on viestinnän ja markkinoinnin merkitys palvelu- ja asiakaskokemuksen kehittämisessä ja miten palvelumuotoilun menetelmät voivat auttaa sinua tekemään parempaa viestintää ja markkinointia.
Ajankohta
14.2.2018 09:00 – 14.2.2018 16:00Paikka
ProComin koulutustilatHinta jäsenille
475 € + alv 24%Hinta (ei jäsenet)
625 € + alv 24%Järjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vielä
Palvelumuotoilu on asiakaskeskeinen ja systemaattinen tapa kehittää palveluita, mutta palvelumuotoilua voi soveltaa myös viestintään ja markkinointiin. Palvelumuotoilulla parempaa markkinointiviestintää -koulutuksessa saat hyvän kokonaiskuvan palvelumuotoilusta. Lisäksi oivallat mikä on viestinnän ja markkinoinnin merkitys palvelu- ja asiakaskokemuksen kehittämisessä ja miten palvelumuotoilun menetelmät voivat auttaa sinua tekemään parempaa viestintää ja markkinointia.
MITÄ OPIT?
- Saat kokonaiskuvan palvelumuotoilusta ja sen mahdollisuuksista
- Olet perehtynyt palvelumuotoiluprosessiin ja oppinut sen keskeisiä menetelmiä
- Saat ideoita miten soveltaa palvelumuotoilua viestinnän ja markkinoinnin kehittämisessä
- Saat keinoja mallintaa asiakaspolkuja ja tunnistaa mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen viestinnän ja markkinoinnin keinoin
Case: Kuinka palvelumuotoilua on hyödynnetty Tampereella varhaiskasvatuksen ja opetuksen viestinnän kehittämisessä.
KOULUTTAJA
Mervi Rauhala, Project Manager, Digital Transformation & Service Design
Mervi on monipuolinen palvelumuotoilu- ja viestintäosaaja, joka toimii projektipäällikkönä Eficodella digitaalisen muutoksen ja palvelumuotoilun projekteissa. Ennen Eficodea hän on työskennellyt viestintätoimisto OSG Viestinnässä johtavana konsulttina vastaten palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen sekä asiakaskeskeisen viestinnän kehittämisestä. Mervi on myös julkaissut bisneskirjan tarinankerronnasta. Koulutukseltaan Mervi on FM ja MBA Service Innovation & Design -maisteriohjelmasta. Kokeneena kouluttajana ja fasilitaattorina hän osaa vetää innostavia ja vaikuttavia koulutuksia.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.
Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 1.2.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.
Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.