ProCom ja Viesti Tampereella: Sisällöt asiakaskokemuksen ytimessä
ProCom ja Viesti järjestävät Sisällöt asiakaskokemuksen ytimessä -tilaisuuden Tampereella. Tule mukaan verkostoitumaan!
Ajankohta
4.12.2017 16:30 – 4.12.2017 18:30Paikka
Saarioisten auditorio, Järvensivuntie 1, TampereJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläOstopäätös tehdään vahvasti tunteella ja perustellaan faktoilla. Millaisia tunteita yrityksesi asiakkaissasi herättää? Miten yrityksesi tarjoamat sisällöt vaikuttavat: tyydyttävätkö ne asiakaspersoonan faktatarpeet, herättävätkö ne innostusta vai ehkä tuottavat ison pettymyksen? Entä kun potentiaalinen asiakas on vakuuttunut ja tekee ostopäätöksen: löytyykö teiltä informatiivista sisältöä joka perustelisi ostoksen? Tai antaa apua käyttötilanteisiin? Näitä asioita pohditaan asiakaslähtöisessä sisältöstrategiatyössä.
Tulos Helsingin asiantuntija Suvi Johansson kertoo, miten yhdistää persoonat, asiakaspolkuajattelu ja sisällöt. Näiden työkalujen avulla sisältöstrategiasta tehdään asiakaslähtöinen sen sijaan että se olisi yrityslähtöinen.
Ohjelma
klo 16.30 Kahvia ja verkostoitumista
klo 17.00 Suvi Johanssonin puheenvuoro ja keskustelua
klo 18.30 Tilaisuus päättyy
Suvi Johansson on Tuloksen osakas ja asiakaskokemusliiketoiminnan vetäjä. Hänellä on kattava kokemus myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä digimaailmassa. Suvia liikuttavat hyvä asiakaskokemus ja palvelu sekä vuorovaikutuksen luominen erityisesti digitaalisissa kanavissa.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu mukaan 29.11. mennessä. Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin ja Viestin ja jäsenille. Viestin jäsenet voivat ilmoittautua Viestin sivujen kautta.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.