Sisäisen viestinnän jaos: Brändi liiketoiminnan kehittämisen työkaluna
Stora Enso on käynyt läpi merkittävän muutoksen perinteisestä paperiyhtiöstä uusiutuvien materiaalien yhtiöksi. Liiketoiminnan muutosta on tukenut yhtiössä tehty brändiuudistus. Yhtiön pääviesti on ”kaikki mikä valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista tänään, voidaan valmistaa tulevaisuudessa puusta”. Tämän viestiminen ja yhtiön muutoksen toteuttaminen vaatii yhtenäistä viestintää aina tuotetasolla saakka. Miten voidaan varmistaa, että viestintä tukee yhtiön brändiä, ja miten tällä viestinnällä voidaan parhaalla tavalla tukea liiketoimintaa?
Ajankohta
4.2.2019 15:00 – 4.2.2019 16:30Paikka
Stora Enso, Kanavaranta 1, HelsinkiJärjestäjä
ProCom: Sisäisen viestinnän jaosIlmoittautumistilanne
Melkein täynnäBrändi liiketoiminnan kehittämisen työkaluna
Stora Enso on käynyt läpi merkittävän muutoksen perinteisestä paperiyhtiöstä uusiutuvien materiaalien yhtiöksi. Liiketoiminnan muutosta on tukenut yhtiössä tehty brändiuudistus. Yhtiön pääviesti on ”kaikki mikä valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista tänään, voidaan valmistaa tulevaisuudessa puusta”. Tämän viestiminen ja yhtiön muutoksen toteuttaminen vaatii yhtenäistä viestintää aina tuotetasolla saakka. Miten voidaan varmistaa, että viestintä tukee yhtiön brändiä, ja miten tällä viestinnällä voidaan parhaalla tavalla tukea liiketoimintaa?
Aiheesta kertoo Katja Ollila, Stora Enson brändijohtaja.
Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille ProComin jäsenille. Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.