Ajankohta

3.11.2020 16:30 – 3.11.2020 17:45

Paikka

Webinaari (Teams)

Järjestäjä

ProCom

Jos perinteinen rekrytointi ei tuota toivottuja tuloksia, on tehtävä jotain uudella tavalla. Miten napata oikeiden henkilöiden huomio, kun kilpailu hyvistä työntekijöistä kovenee, eivätkä parhaat heistä usein ole edes vapaina tai hakemassa töitä?

Rekrytointiviestinnän tavoite on halutun hakijan kiinnostuksen herättäminen ja johdattaminen tyytyväiseksi työntekijäksi. Lähtökohdaksi on otettava hakijan näkökulma, jonka pitää ohjata järjestelmällisesti kaikkia toimia. 

Hakijakokemusta voi parantaa markkinoinnista tutulla Inbound-ajattelulla. Työpaikkailmoittelun, vihjepalkkioiden ja muiden jo koeteltujen keinojen rinnalla vuorovaikutusta kannattaa rakentaa pitkäjänteisesti eri hakijapersoonille – myös silloin, kun akuuttia rekrytointitarvetta ei ole. 

Medita on kehittänyt suunnittelupohjan, joka auttaa tekemään rekrytointiviestintää hakijan näkökulmasta. Tule tutustumaan hakijapersoona-ajatteluun ja työantajakuvan pitkäjänteiseen rakentamiseen. Siitä kertomassa ovat Meditan rekrytointiviestinnän asiantuntijat Marja Keränen ja Tiinu Wuolio. Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä henkilöstöjohdon ja -ammattilaisten yhdistys HENRY:n työyhteisöviestinnän verkoston kanssa.

Webinaariin osallistutaan Teamsilla.

Ajankohta: tiistai 3.11. klo 16:30-17:45

Kirjaudu sisään »

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.