Ajankohta

23.10.2018 09:00 – 23.10.2018 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, os. Kasarmikatu 23 A

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Haluatko tehdä mainontaa sosiaaliseen mediaan, mutta et tiedä miten tai mistä aloittaa? Tämän koulutuksen aikana käsittelemme aamupäivällä Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteita ja iltapäivällä syvennymme Twitter- ja LinkedIn-mainontaan. Kouluksessa käymme läpi mainonnan mahdollisuuksia ja teemme käytännön harjoituksia erilaisten mainoskampanjoiden toteuttamiseen liittyen. Päivän jälkeen ymmärrät mainonnan tavoitteen ja sisällön yhteispelin tärkeyden ja osaat kohdentaa mainoksia oikein. Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä kokonaisuutena tai osana DigiPRo-koulutusohjelmaa.

 

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet

Facebookilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä, erityisesti kuluttajakaupassa. Facebook tarjoaa mahdollisuuden todella kustannustehokkaaseen mainontaan.

Tässä työpajassa opetellaan käytännössä toteuttamaan Facebook-mainontaa Mainosten hallinta -työkalua hyödyntäen. Käymme läpi mainonnan perusteet ja teemme käytännön harjoituksia erilaisten mainoskampanjoiden toteuttamiseen liittyen. Mikäli osallistujilla ei vielä ole mainostilejä Facebookissa, ne luodaan – varaa siis mukaan Facebook-mainonnan maksuvälineenä käyvä luottokortti, jotta saat tilin avattua.

Aamupäivän ohjelma:

●    Facebook-mainonnan perusteet uudelle mainostajalle
●    Luodaan mainostili ja opetellaan mainosten kohdentamista Mainonnan hallinta -työkalulla
●    Vinkkejä Facebook-mainonnan suunnitteluun ja toteutukseen


Twitter- ja LinkedIn-mainonnan perusteet

Mainonnan rooli sosiaalisen median markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti. Kun sisältöjä jaetaan yhä enemmän ja tietotulva kasvaa, yritysten on entistä vaikeampi päästä julkaisullaan ilmaiseksi esille ja saada aktiivisia seuraajia. Sosiaalisen median palvelut tarjoavatkin yrityksille mahdollisuuden mainostaa julkaisujaan – tai toteuttaa julkaisuista kokonaan erillistä maksullista mainontaa.

Koulutuksessa tutustut sosiaalisen median mainonnan mahdollisuuksiin ja opit ymmärtämään, millaista on mainonnan tavoitteiden ja sisältöjen onnistunut yhteispeli. Käsittelemme mainonnan mahdollisuuksia erityisesti Twitterissä ja LinkedInissä ja opettelemme käytännössä mainonnan toteutusta.
 

Iltapäivän ohjelma:

●    Sosiaalisen median mainonnan erityispiirteet
●    Tavoitteen ja sisällön yhteispeli
●    Mainonnan mahdollisuudet Twitterissä ja LinkedInissä ja kanavien erityispiirteet 
●    Twitter- ja LinkedIn mainonnan toteutus käytännössä
●    Suosituksia menestykselliseen sosiaalisen median mainonnan tekemiseen

 

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti Facebook-mainonnan toteutuksesta kiinnostuneille. Et ole vielä tehnyt itse mainontaa Facebookissa, tai olet ehkä testaillut, mutta haluat oppia kohdentamisen perusteet. Nimekkeesi voi olla esimerkiksi: viestintäpäällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, verkkotiedottaja, community manager, yhteisömanageri tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija. 

 

Valmentaja

Somecolla työskentelevä Social Media Specialist Lotta Kinnunen on erikoistunut sosiaalisen median luovaan sisällöntuotantoon ja mainontaan, sisältökonsepteihin ja kohderyhmäymmärrykseen.
 

Hinnat ja ilmoittautuminen

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 9.10.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko ProComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.