Ajankohta

15.1.2019 09:00 – 15.1.2019 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, os. Kasarmikatu 23 A 5

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Tule koulutukseen oppimaan, miten tunnistaa organisaation tämän hetken some-onnistumiset analytiikka- ja kävijäseuranta-työkalujen avulla sekä miten tulosten pohjalta voidaan tarkentaa sekä some-strategian tavoitteiden ja mittaamisen asettelua. Käytännönläheinen koulutus tarjoaa osallistujille sekä ajankohtaisia oppeja somen käytön nykytilasta, organisaatioiden mahdollisuuksista käyttää somea ja analysoida siellä onnistumista sekä konkreettisia vinkkejä siihen, miten yleisimpien some-kanavien analytiikka-työkaluja käytetään.

Koulutuksen sisältö:  

  • Miten asettaa oikeanlaisia tavoitteita sosiaalisen median viestinnälle
  • Mittaamisen merkitys
  • Erilaisia tavoitteita ja mittareita some-toiminnalle
  • Mitä tietoa some-kanavien analytiikka-työkalut tarjoavat
  • Tutustumme mm. seuraaviin Facebook-sivun analytiikka-työkalu, Twitterin tilastot ja Instagramin kävijäseurannan työkalut (painopisteet tehdään osallistujien ennakkotoiveiden perusteella)
  • Tulkitsemme oman organisaation onnistumisia ja käymme yhdessä läpi kunkin työkalun tarjoaman tiedon seulontaa analyyttisesti ja erilaisten tavoitteiden mittaamista mukaillen
  • Kanavakohtainen suunnittelu ja nykytila-analyysin tulosten huomioiminen kokonaisuudessa
  • Some-strategian laatimisen ja päivittämisen kulmakivet

Käytämme osana koulutusta työkaluina Viestintä-Pirittan some-strategian, kanavakohtaisen suunnitelmien ja raporttipohjien malleja, joiden avulla pääset rakentamaan ja kehittämään oman organisaatiosi some-osallistumista entistä selkeämmäksi – aina tavoiteasettelusta sisältösuunnittelun kautta onnistumisen toteamiseen saakka.

KOULUTTAJA

Valmentajana päivässä toimii sosiaalisen median kouluttaja ja asiantuntija Piritta Seppälä. Piritta on kouluttanut kuluneiden vuosien aikana lukuisten organisaatioiden henkilöstöä sosiaalisen median käyttöön ja ohjannut organisaatioita luomaan toimivia sosiaalisen median linjauksia. ProComin some-kouluttajana Piritta on vuosien varrella saanut koulutuksistaan erinomaiset palautteet. Pirittan yritys Viestintä-Piritta on toiminut vuodesta 2010 kouluttaen ja konsultoiden erityisesti sosiaalisen median ja verkkoviestinnän käyttöä eri organisaatioissa. Pirittan löydät Twitteristä tunnisteella @Piritta.

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat DigiPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 6.1.2019. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
 

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.