Ajankohta

11.9.2018 09:00 – 11.9.2018 16:00

Paikka

Kasarmikatu 23 A 5, 00130 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

 

Tänä päivänä samistelu ei kannata. Tarina on erottumisen, markkinoinnin ja myynnin työväline numero yksi. Tarinallistaminen eli yrityksen toiminnan muotoilu tarinaksi auttaa luomaan kokonaisvaltaisia persoonallisia ja koukuttavia asiakaskokemuksia. Tekstin ja puhutun tarinan lisäksi viestinnässä ja markkinoinnissa tarvitaan myös tarinatekoja. Yritykset tarvitsevat tarinallistamista vaikuttamiseen ja erottumiseen sekä kokonaisvaltaisen innostavan ja sitouttavan asiakaskokemuksen luomiseen.  Myös viestintä ja markkinointi voivat muodostaa tarinakokemuksen! Tässä koulutuspäivässä etsitään oman organisaation tarinan punaista lankaa! #storytelling #storydoing

 

KOULUTUKSESSA KÄSITELLÄÄN MUUN MUASSA:

 

  • Johdanto tarinallistamiseen - miten tarinallistaminen tukee viestintää ja markkinointia?
  • Esimerkit – tarinallistaminen viestinnän ja markkinoinnin keinona
  • Stooripuun avulla yrityksen tarinaelementtien tunnistaminen
  • Stooripuun tarinahedelmät & mikä tarinaelementeistä kiinnostaa asiakastani?
  • Tarinaelementistä ydintarinaksi ja asiakkaan koettavaksi?

 

KOULUTTAJA

 

Tarinapäivämme tarinakätilönä ja kouluttajana toimii tarinallistaja Anne Kalliomäki. Anne on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen palvelumuotoilun paras asiantuntija Suomessa. Tarinallistamisesta on hyötyä kaikille aloille. Asiakkaamme haluavat kokonaisvaltaisia kokemuksia, inhimillisyyttä, merkityksiä ja tunnetta. Annen kehittämät tarinallistamisen menetelmät ovat innovatiivisia ja käytännönläheisiä ja ratkaisevat erinomaisesti niitä haasteita, joita yrityksillä tänä päivänä on. Tarinallistaminen on tämän päivän parasta viestintää, markkinointia ja myyntiä. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka”. (Talentum 2014). Kirja palkitiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

 

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

 

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 1.9.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

 

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.