Ajankohta

26.3.2020 09:00 – 26.3.2020 16:00

Paikka

Koulutus järjestetään webinaarina.

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Melkein täynnä
Kristiina Salo

AJANKOHTAISTA
Tämä koulutus järjestetään webinaarina. Lisätietoja webinaarista tulossa pian. Koulutukseen jo ilmoittautuneille lähetetään sähköpostiin pian lisätietoa aiheesta. Jos kysymyksiä herää, olethan yhteydessä procom@procom.fi.


KOULUTUSPÄIVÄ
Liiketoimintastrategiasta johdettu sisältöstrategia sekä kohderyhmien tehokas tavoittaminen sisällöillä ovat onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilareita. Koulutuksen aikana käydään läpi sisältöstrategian rakentamisen perusteita ja mm. sitä, millaisia tavoitteita tuotetuille sisällöille voidaan asettaa. Tärkeitä kysymyksiä ovat mm. miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme?

Koulutuksessa korostetaan kohderyhmätuntemuksen tärkeyttä ja pyritään vastaamaan kysymyksiin:

  • Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa?
  • Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?

Koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen. Sisällön tehokas jakelu kohderyhmille on yhtä tärkeää kuin vaikuttavat sisällöt. Koulutuksessa havainnollistetaan konkreettisesti, miksi kanavasuunnitelma kannattaa ja miten sellainen voidaan luoda omalle organisaatiolle.

Iltapäivän työpajassa kirkastetaan oman organisaation sisältöjen kokonaisuutta ja hahmotellaan erityyppisten sisältöjen sisältömatriisi. Työpajassa käydään läpi erityyppisiä sisältöesimerkkejä, joiden pohjalta ideoidaan uusia sisältöjä, jotka tukevat oman organisaation sisältötyön tavoitteita. Työpajan jälkeen sinulla on hyvä käsitys siitä, millaisia sisältöjä organisaationne tällä hetkellä tuottaa, millaisia tavoitteita ne ajavat, ja minkä tyyppisiä sisältöjä kokonaisuuteen olisi hyvä lisätä, jotta organisaationne sisällöt palvelisivat toivottuja kohderyhmiä entistä paremmin.


Ohjelmassa

Koulutuspäivän ohjelma:

 

9-10              Sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit

10-10.15       Tauko

10.15-11.15  Sisällöille asetettavat tavoitteet

                      Kohderyhmätuntemus

                      Ennakkokyselyn Q&A

11.15-12.15   Lounastauko

12.15-12.45   Sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit

12.45-13.15   Kanavasuunnitelma

13.15-13.30    Tauko

13.30               Kotitehtävän briiffaus

                         Yhteenveto

 

Koulutus loppuu noin klo 14


Valmentaja

Päivän valmentajana toimiva Kristiina Salo on LM Somecon strategi ja erikoistunut organisaatioiden digitaalisen viestinnän strategioihin ja suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon verkossa. Kristiina kouluttaa eri alan asiantuntijoita bloggaamisesta, strategisesta suunnittelusta, erilaisista sisältömuodoista ja oman toiminnan mittaamisesta verkossa. Kristiinalla on myös kokemusta asiantuntijoiden aktivoinnista verkossa ja strategisesta työnantajakuvan rakennuksesta.

Kristiinan vahvuuksia kouluttajana ovat pitkä kokemus eri toimialoilta ja innostava ote tekemiseen

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Webinaarikoulutuksen hinta on ProComin jäsenille 330 euroa + alv. 24 %, muille 440 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalin.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat DigiPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 20.3.2020. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.