Ajankohta

23.4.2020 09:00 – 23.4.2020 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23 A 5, 00130 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä
Risto PennanenHelena AatinenSuvi Asikainen

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Päivässä käsiteltäviä teemoja ovat muun muassa:

Yritystalous ja sidosryhmät 

  • Yhtiöitä seuraavat tahot: rahoittajat, asiakkaat, tavarantoimittajat, henkilöstö, omistajat 
  • Vuorovaikutuksen hyvät käytännöt

Johdonmukainen talousviestintä auttaa ymmärtämään 

  • Johdonmukaisesti viestivän yrityksen tunnusmerkit
  • Taloudelliset tavoitteet ja niiden toteuttaminen

Talousviestijän tilinpäätösanalyysi

  • Mistä keskeisimmät tunnusluvut kertovat?
  • Tunnusluvut ja yrityksen strategia

SoMe talousviestinnän työkaluna

  • Sijoittajan sometus ja kiinnostuksenkohteet
  • Some yrityksen talousviestintäkanavana

Talousviestinnän vuosikello 

  • Kvartaalitaloudesta vuosikertomukseen, Capital Market Daystä yhtiökokouskahveihin

Avoimuuden rajat

  • Mihin vedetään tiedottamisen rajat ja mihin ei? Kenelle kerrotaan ja kenelle ei?
  • Säännökset, salassapito ja sisäpiirit 

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä kokonaisuutena tai osana KasvuPRO-koulutusohjelmaa.

KENELLE?

Koulutus on suunnattu viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat perehtyä talousviestintään. Ohjelma on laadittu erityisesti julkisten yhtiöiden näkökulmasta. Koulutus soveltuu myös muiden organisaatioiden edustajille, joiden on hyvä tuntea, kuinka yrityksen taloudellisesta suorituskyvystä kerrotaan ja kuinka sidosryhmät sitä arvioivat.

KOULUTTAJAT

Päivän kouluttajina toimivat Helena Aatinen ja Risto Pennanen viestintäyritys Attention Communicationista. Helena on aiemmin toiminut muun muassa Fortumin viestintäjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä sekä viestintäjohtajana Metsäteollisuus ry:ssä sekä Metso Oyj:ssä. Ristolla puolestaan on pitkä mediakokemus sekä taloustoimittajana että uutispäällikkönä mm. Faktasta, Talouselämästä ja Taloussanomista.

Sosiaalisen median käyttöön talousviestinnässä johdattelee Suvi Asikainen, joka on markkinointitoimisto Kuplin toinen perustaja ja osakas. Suvi hoitaa Kuplilla mm. asiakassuhteita, myyntiä ja markkinoinnin strategiatyötä. Kuplin missiona on tehdä asiakasyrityksistä houkuttelevia digiajan murroksessa.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 30.4.2020. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko KasvuPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.