Ajankohta

30.10.2020 09:00 – 30.10.2020 10:30

Paikka

MOW Supernova, Ratinankuja 1, Tampere

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Haluatko kiteyttää strategianne tarinaksi, joka markkinoituu kuin itsestään ja sitoo ihmiset toimimaan yhteisten tavoitteiden eteen? 

Yhä useammin strategia juurrutetaan tarinankerronnalla. Epävarmoina aikoina on entistä tärkeämpää, että kaikki organisaatiossa ovat sitoutuneita yhteiseen suuntaan.

Tampereen aluejaoksen aamussa on lokakuun lopussa aiheena strategiatarinan merkitys, josta alustaa strategisen viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen Kati Keronen Valoria Oy:stä. Hän käsittelee mm. seuraavia teemoja:

  • Strategiatarina – mikä se on ja miksi se on niin tärkeä?
  • Näin osallistat ihmiset mukaan tarinan luomiseen ja kerrontaan
  • Millaisia tuloksia voit odottaa ja milloin?

Kati on kirjoittanut kaksi asiakaslähtöisen markkinoinnin kirjaa, joita on kutsuttu uuden ajan markkinoinnin viitoittajiksi.

Tervetuloa kuulemaan innostava alustus ja jakamaan ajatuksia muiden viestinnän ammattilaisten kanssa!

 

Ajankohta
Pe 30.10. klo 9.00–10.30

Paikka
MOW Supernova, Ratinankuja 1, Tampere
 

Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille. Koronatilanteesta johtuen osallistujamäärä rajoitetaan 20 henkilöön. Tilaisuus järjestetään MOW:n suurimmassa tapahtumatilassa Maximegalonissa, jossa pystytään takaamaan kaikille riittävät turvavälit. Lisäksi suosittelemme osallistujille kasvomaskien käyttöä. 

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.