Ajankohta

26.10.2017 – 26.10.2017

Paikka

ProComin koulutustilat, Kalevankatu 30, 7. krs

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Tapahtumaluokka

Koulutus, DigiPRO

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

 

Miksi ja miten panostaa työnantajakuvaan sosiaalisessa mediassa?

 

Asiantuntevista ja ammattitaitoisista työntekijöistä käytävän kilpailun kiristyessä organisaatiot joutuvat kilpailemaan keskenään paitsi asiakkaista, myös parhaista työntekijöistä. Houkutellakseen parhaat mahdolliset työntekijät organisaatioiden on kyettävä erottumaan positiivisesti muista - houkuttelevan työnantajakuvan rakentaminen ja viestintä ovat tässä keskeisessä roolissa.

Sosiaalinen media tarjoaa organisaatioille erinomaisia mahdollisuuksia työnantajakuvan viestintään ja mahdollisuuden tavoittaa myös ne alansa huippuosaajat, jotka eivät välttämättä aktiivisesti etsi töitä. Tässä koulutuksessa pureudutaan nimenomaan sosiaalisen median eri kanavien tarjoamiin mahdollisuuksiin työnantajakuvan viestinnälle. Lisäksi koulutuksessa kiinnitetään huomioita työntekijöiden rooliin työnantajakuvan viestinnässä ja tarkastellaan työntekijälähettilyyttä, sen edellytyksiä ja mahdollisuuksia eri sosiaalisen median kanavissa.

 

KENELLE?

Koulutus on suunnattu organisaation markkinointiviestintä- tai HR-tehtävissä työskenteleville, jotka kaipaavat ideoita työnantajakuvan viestintään tai kenties myös kirkastusta siihen, miksi työnantajakuvan viestintä tulee ymmärtää oleellisena osana organisaation muuta markkinointiviestintää.

 

OHJELMA:

  • Työnantajakuva - mitä ja miksi?
  • Työnantajakuvan menestyksekkään viestinnän edellytykset
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen työnantajakuvan rakentamisessa ja viestinnässä
  • Työntekijälähettiläiden rooli työnantajakuvan viestinnässä
  • Työnantajakuva sosiaalisen median eri kanavissa – case-esimerkkejä sekä organisaatioiden että työntekijöiden toteuttamista sisällöistä
  • Yhteenveto

 

KOULUTTAJA:

Tiina Holkeri on sosiaalisen median asiantuntija, jonka erityisosaamisena ovat työnantajakuvan viestintä sosiaalisessa mediassa sekä organisaation asiantuntijoiden kannustaminen verkkoläsnäoloon ja työntekijälähettilyyteen. Tiina kouluttaa myös Facebookin yrityskäyttöä, Facebook-mainontaa ja LinkedInin yrityskäyttöä.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 15.10.2017. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on myös jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien järjestämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot