Ajankohta

11.6.2020 09:00 – 11.6.2020 14:00

Paikka

Webinaarikoulutus

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

ProCom tarjoaa loppukevään ajan kahden osallistujan ilmoittautumisessa toisen osallistujan koulutuspäivään veloituksetta! Tarjous koskee loppukevään kokopäivän webinaarikoulutuksia. Ilmoittautuessa merkitse lisätietokenttään alennuskoodi "Kesä2020" ja ystävän/kollegan nimi, jonka kanssa osallistut koulutukseen. Huom! Molempien osallistujien tulee ilmoittautua koulutukseen lomakkeella.

KOULUTUSPÄIVÄ

Tässä koulutuspäivässä keskitymme vaikuttajamarkkinointiin viestinnän ja markkinoinnin strategisena työkaluna sekä vaikuttajayhteistyön vastuullisuuteen ja somevaikuttajien rooliin yhteiskunnallisessa viestinnässä. Webinaarin aikana opit, miten tehdään strategista vaikuttajayhteistyötä ja saavutetaan liiketoimintaa edistäviä tuloksia ja integroidaan vaikuttajayhteistyö osaksi muuta viestintää. Webinaarissa käydään läpi ajankohtaisia caseja ja tutkimustuloksia.  

Webinaarin jälkeen sinulla on:

  • Selkeä käsitys vaikuttajayhteistöiden mahdollisuuksista osana markkinoinnin ja viestinnän kokonaisuutta.
  • Liiketoiminnan tavoitteista johdetut vaikuttajamarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit tuleville toimenpiteille
  • Kiteytetty ydinviesti ja teemat tuleviin vaikuttajayhteistöihin
  • Etenemissuunnitelma vaikuttajamarkkinoinnin integroimiseen ja monipuoliseen hyödyntämiseen
  • Lista vaikuttajatyypeistä, jotka ovat relevantteja ostopolun eri vaiheissa
  • Työkalut vaikuttajavalinnan tekemiseen
  • Kyky valita oikeat mittarit erityyppisille kampanjoille

 

KENELLE?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.

 

KOULUTUKSEN AIKATAULU

9-10 Vaikuttajayhteistöiden trendit ja mahdollisuudet 

10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin prosessi

11-11.30 Näin asetat tavoitteet ja mittarit erityyppisille yhteistöille

11.30-12.30 Lounastauko

12.30 Vaikuttajan valinta ja vaikuttajien yhteiskunnallinen rooli

13.30 Vaikuttajayhteistyön reunaehdot ja työkalut

14.00 Koulutus päättyy

(kellonajat ovat suuntaa antavia)
 

KOULUTTAJA

Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Inhimillisyys, ilmiöt ja osallistaminen ovat osa rohkeasti uusiin tilanteisiin uskovan yrittäjän dna:ta. Inna-Pirjetta yhdistää sujuvasti viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tuoden inspiroiviin valmennuksiinsa myös ajankohtaisia esimerkkejä käytännön elämästä.

Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille. Inna-Pirjetta on ollut merkittävässä roolissa somevaikuttajien yhteiskunnallisen vastuun kehittämisessä mm. Valtioneuvoston #faktaakoronasta hankkeen takana. 

Koulutukseltaan Inna-Pirjetta on VTM Helsingin Yliopistosta.

 

MITEN WEBINAARI TOIMII?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Webinaarikoulutuksen hinta on ProComin jäsenille 330 euroa + alv. 24 %, muille 440 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalin. Osallistumalla webinaariin sitoudut maksamaan koulutuspäivän.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat PRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

 

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.