Ajankohta

23.5.2019 08:30 – 23.5.2019 10:00

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A 5, 2. krs.

Järjestäjä

ProCom: Vaikuttajaviestintäjaos

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

Sosiaalisessa mediassa vaikuttaminen on tullut jäädäkseen. Millaisissa kuplissa ja verkostoissa vaalikeskusteluja käytiin? Ketkä olivat niitä todellisia vaikuttajia? Onko somessa mahdollista oikeasti vaikuttaa strategisesti ja ammatillisessa mielessä?

Datalähtöistä vaikuttamista Helsingin yliopistossa tutkineet Petro Poutanen ja Olli Parviainen luotsaavat vaikuttajaviestintäjaoksen yhdessä tietokirjailija Lilly Korpiolan kanssa vaikuttamisstrategioiden kulmakivien äärelle: Miten tunnistetaan pinnan alla olevat aihepiirit, verkostojen piilevät vaikuttajat ja viestejä voimistavat taustayhteisöt? Tajusimmeko eduskuntavaalien alla, miten meihin vaikutettiin?

Tilaisuuden aikana on mahdollista kurkistaa muutamaan Twitter-verkostokuvaan vaalien vaikuttajahenkilöistä tai jostain jaoslaisia kiinnostavista henkilöistä.

Aika: torstai 23.5. klo 8.30-10.00
Paikka: ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A 5, 2. krs.

Ohjelma:

  • 8.30 aamukahvia tarjolla
  • 8.45 datalähtöinen vaikuttaminen sosiaalisessa mediassa: alustus, keskustelua ja esimerkkejä eduskuntavaalien 2019 kuplista
  • 10.00 tilaisuus päättyy

Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille. Lämpimästi tervetuloa!

Kirjaudu sisään »

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.