Vaikuttajaviestintäjaos: Vaikuttajamarkkinoinnin rooli vaaleissa
Vaikuttajaviestintäjaoksen tilaisuudessa keskustellaan ja spekuloidaan villisti, miten vaikuttajamarkkinoinnilla vaikutetaan vaikuttajiin. Tutkija ja viestintäkonsultti Hanna Reinikainen on luvannut pohtia kanssamme, onko tubettajilla vaikuttajarooleja vaalivuosina 2018-2019, ja millaisia ne voivat olla.
Ajankohta
13.12.2017 17:00 – 13.12.2017 19:00Paikka
Keksi Agency, Mannerheimintie 142Järjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vieläKeskiviikkona 13.12. klo 17-19 keskustellaan ja spekuloidaan villisti, miten vaikuttajamarkkinoinnilla vaikutetaan vaikuttajiin. Sanahelinää vai lobbauksen tulevaisuutta?
Tutkija ja viestintäkonsultti Hanna Reinikainen on luvannut pohtia kanssamme, onko tubettajilla vaikuttajarooleja vaalivuosina 2018-2019, ja millaisia ne voivat olla.
Paikkana Keksi Agency, Mannerheimintie 142. Kiitos tilojen järjestämisestä Jenni-Justiina Niemelle.
Lisämausteena saamme kuulla tiiviin katsauksen Keksin asiantuntijoilta visuaalisuuden trendeistä, tavismalleista ja siitä, mikä on juuri nyt in.
Mukaan mahtuu noin 25 kiinnostunutta.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.