Ajankohta

4.2.2020 09:00 – 4.2.2020 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23A, 00130 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä
Maarit Niemelä. Kuva: Suvi-Tuuli Kankaanpää.

Blogi on olennainen osa yrityksen tai organisaation sisältömarkkinointia, ja sen tehtävänä on palvella bisnestavoitteita ja missiota. Koulutuksessa keskitytään blogiin osana organisaation markkinointiviestintää ja käydään läpi konkreettisin askelin blogin perustamiseen liittyviä kysymyksiä. Näitä ovat mm. blogin kohderyhmät, tavoitteet, sisältömissio, roolitus ja toimituspolitiikka.

Päivän aikana tehtävien harjoitusten avulla luodaan blogille konsepti, jolla varmistetaan tavoitteenmukaisuus ja vaikuttavuus. Jos organisaatiollanne on jo blogi, konseptin kirkastaminen auttaa tunnistamaan kehityskohdat ja varmistamaan, että bloginne ajaa oikeita asioita. Lisäksi käydään läpi hakukoneoptimointia blogin näkökulmasta. Koulutuksessa keskustellaan myös bloggaamisen hyödyistä organisaatiolle ja sen asiantuntijoille, ja tutustutaan esimerkkiblogeihin.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti organisaatioiden viestinnästä ja markkinoinnista vastaaville henkilöille. Koulutuspäivä antaa erinomaiset edellytykset yritysblogin perustamiselle tai jo olemassa olevan blogin tarkoituksen ja toimintatapojen kirkastamiselle.

Koulutuksen ohjelma klo 9-16

  • Yritysblogin perusteet ja merkitys, blogin rooli sisältömarkkinoinnissa ja viestinnässä
  • Esimerkkejä erityyppisistä blogityyleistä ja tekemisen malleista sekä toimituspolitiikasta
  • Löydettävyyttä ja kävijäliikennettä blogiin ja verkkosivuille – hakukoneoptimointi, sosiaalisen median jaot
  • Blogi asiantuntijan työkaluna

 

Valmentaja

Maarit Niemelä, varatoimitusjohtaja, LM Someco

Maarit on LM Somecon varatoimitusjohtaja ja viestinnän strategi, joka on erikoistunut luomaan yrityksille näkyvyyttä verkossa ja tavoittamaan toivotut kohderyhmät. Hänen erityisosaamistaan on strateginen sisältömarkkinointi.

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 30.1.2020. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

 

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko MarComPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.