Ajankohta

10.10.2017 09:00 – 10.10.2017 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kalevankatu 30, 7. krs., 00100 Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Viestijän työ muuttuu informaation tuottajasta ja jakelijasta organisaation valmentajaksi. Miten vakuuttaa henkilöstö viestinnän tuottamasta arvosta? Miten saada aikaan ymmärrystä, yhteistyötä ja tuloksia?

Pureudumme koulutuksessa siihen, miten viestinnän tekijän tulisi tunnistaa sisäiset asiakkaansa, heidän tarpeensa, tyylinsä ja motivaationsa. Pohdimme, kuinka voimme tuottaa heille arvoa ja harjoittelemme tapoja markkinoida omaa osaamistamme.

 

Päivän sisältö

 

Viestijän on osattava yhä paremmin paketoida oma asiantuntemuksensa arvoa tuottaviksi palveluiksi organisaatiolle, oli kyseessä sitten yritys, julkinen toimija tai vaikkapa yhdistys. Viestijöistä tulee valmentajia, jotka vaikuttavat merkittävästi siihen, miten koko organisaatio suoriutuu yhteisestä tehtävästään. Näitä taitoja tarvitaan sekä yksittäisessä työsuhteessa että koko työuralla.

 

Koulutuksessa teorioidaan ja harjoitellaan:

  • asiakkuuden eri muotoja (persoonat)
  • asiakkuuden ytimessä olevan luottamuksen syntymistä (kommunikaatiopolut)
  • keinoja hahmottaa sisäisen asiakkuuden elinkaari: arvon luominen, tekemisen raameista neuvotteleminen ja palvelun toteuttaminen
  • sisäisten asiakkuuksien mittaamista (esim. NPS ja Net Effort Score)

 

Kouluttaja

 

Valmentaja Riina Jokinen on viestintätyön muotoilija ja yrittäjä, jolla on 24 vuotta kokemusta asiakkaiden luottamuksen voittamisesta. Riinan perustama yritys Suhdetoimisto Kram Oy tuottaa viestinnän palveluita verkostomallilla, mutta työn ytimessä Kramin tiimi sparraa viestijöiden oman tehtävän ja polun rakentamista. Riinalla on pitkä tausta strategiatyöstä ja kädet savessa tekemisestä toimistosta sekä asiakkaan puolelta, mittavista it- ja muutoshankkeista sekä myynnistä. Lisäksi hän on pro bono -viestintämentori yrittäjille ja niille, jotka tarvitsevat apua ja uskaltavat pyytää sitä.

 

Hinnat ja ilmoittautuminen

 

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat AsiakkuusPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 1.10.2017. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko AsiakkuusPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: laura.kaustinen@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tiesithän, että ProComin koulutustila on jäsenten vuokrattavissa, joko sisäisiin koulutuksiin tai vaikkapa lehdistötilaisuuksien pitämiseen? Kysy lisää toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä koulutuspäivänä tai osana AsiakkuusPRO-ohjelmaa.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.