Ajankohta

11.10.2018 09:00 – 11.10.2018 16:00

Paikka

ProComin koulutustilat, Kasarmikatu 23, Helsinki

Hinta jäsenille

475 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

625 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

Ilmoittautumistilanne

Tilaa on vielä

 

Työpaikan sisäinen some on parhaimmillaan koko organisaation yhteinen viestintäkanava, jossa tieto liikkuu ja ongelmiin saadaan nopeasti ratkaisut. Tässä koulutuksessa pohdimme, mitä hyötyä sisäisestä some-kanavasta olisi sinun työpaikallesi ja mitä vaiheita onnistunut sisäisen somen jalkautus vaatii. Tutustumme yleisimpiin sisäisen somen alustoihin. Käymme läpi, miten sisäinen some istuu intranetin rinnalle ja miten viestinnän asiantuntija voi vastata sisäisen somen kehittämisestä yhteisömanagerin roolissa.

Koulutus on mahdollista suorittaa yksittäisenä kokonaisuutena tai osana DigiPRO-koulutusohjelmaa.

Ohjelma

Aamupäivän aiheena ovat:

  • Työyhteisöjen digitaalisen viestinnän murros
  • Miten organisaation sisäinen some muttaa työviestintää?
  • Toimivat mallit sisäiseen digiviestintään
  • Intranet vai sisäinen some? Mikä on näiden suhde?
  • Yleisimmät sisäisen somen työkalut ja niiden käyttötarkoitukset

Iltapäivän aiheina ovat:

  • Miten sisäinen some auttaisi sinun työpaikkaasi?
  • Miten sisäinen some jalkautetaan onnistuneesti?
  • Viestinnän asiantuntijan uusi rooli: yhteisömanagerina toimiminen
  • Mitä organisaation sisäisen yhteisömanagerin työhön kuuluu?
  • Parhaat käytännöt yhteisömanagerin työhön
  • Muutosvastarinnan kohtaaminen

Iltapäivän case-puheenvuorona:
Workplace by Facebook -kanavan käyttöönotto Gigantin intranetiksi. Anniina Korpela, viestintäpäällikkö, Gigantti.

 

Kouluttajan esittely

Kouluttajana päivässä toimii työyhteisöviestinnän konsultti ja valmentaja Heidi Selkäinaho. Heidi on kokenut digitaalisen sisäisen viestinnän osaaja, joka on päättänyt muuttaa työelämää paremmaksi opettamalla työpaikkoja viestimään avoimesti ja tasa-arvoisesti työpaikan sisäisessä some-kanavassa tai sosiaalisessa intranetissa. Heidi vie yrityksensä Somepoint Oy:n kautta läpi mittavia sisäisen viestinnän muutoshankkeita ja konseptoi yrityksille työyhteisön digiviestinnän kokonaisuuksia sisältäen intranetin ja sisäisen somen. Heidi ei halua katsoa vierestä, miten yrityksissä voidaan pahoin, kun tietää, miten paljon on tehtävissä sekä tuottavuudelle että työhyvinvoinnille yhteisöllisen viestinnän keinoin!

 

Heidin löydät Twitteristä tunnisteella @heidiselkainaho.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

 

Hinta
Koulutuksen hinta on ProComin jäsenille 475 euroa + alv. 24 %, muille 625 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvi- ja lounastarjoilun.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat DigiPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella viimeistään 27.9.2018. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko DigiPRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.